اخبارکوتاه استان/برگزاری اولین جشنواره استانی گل نرگس

ادامه یخبندان در خراسان جنوبی
امروز به صورت میانگین ۴ تا ۶ درجه دما کاهش می یابد که باعث یخبندان در اغلب مناطق خراسان جنوبی می شود. رضا برهانی رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی استان گفت: در بیشتر مناطق استان همچون شهرهای حاجی آباد، قاین، بیرجند، درمیان و سربیشه ۲ تا ۶ درجه دما کاهش یافت که بیشترین کاهش مربوط به حاجی آباد با ۶ درجه سانتیگراد بود.

برگزاری اولین جشنواره استانی گل نرگس
اولین جشنواره استانی گل نرگس خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان خوسف برگزار می شود. مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خوسف گفت: این جشنواره ۲۷ آذر با حضور نرگس کاران استان برگزار می شود.

آغاز ثبت نام از اهداکنندگان سلول های بنیادی در استان
مدیرکل انتقال خون استان گفت: ثبت نام از اهداکنندگان سلول های بنیادی برای اولین بار در خراسان جنوبی آغاز شد.

جهادگران بقعه امام زاده را سنگ فرش کردند
۲۵ نفر از جهادگران قاینی، بقعه امام زاده عبدا… روستای کارشک بخش نیمبلوک این شهرستان را سنگ فرش کردند.

قنات باغ جهانی اکبریه مرمت می شود
علی شریعتی منش معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: قنات باغ جهانی اکبریه که در بارندگی های سال گذشته آسیب دیده بود بزودی مرمت و بهسازی می گردد.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب شد
طی حکمی از سوی آیت ا… عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و رییس شورای فرهنگ عمومی استان، حجت الاسلام والمسلمین رمضان زاهدی اصل به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی منصوب شد.

ورود تیم حمایت روانی خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده
موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: یک تیم ۱۵ نفره ساماندهی حمایت روانی در بلایا به همراه ۵ نفر از عوامل جمعیت هلال احمر و یک دستگاه کامیونت حامل تجهیزات لازم گروه به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

معاون فرماندارزیرکوه در جمع مهندسین ناظر:
اگر حادثه ای باشد روسیاهی به زغال می ماند!
جلسه هماهنگی برای افزایش کیفیت ساخت و سازها در زیرکوه برگزار شد. در این جلسه معاون فرماندار شهرستان زیرکوه با بیان اینکه اولویت ناظرین باید استحکام بنا باشد گفت: این روزها زلزله کرمانشاه و کرمان نشان داد که برخی از ناظرین وظیفه خودشان را به درستی انجام نداده اند. مصطفایی افزود: زیرکوه زلزله خیز است و اگر حادثه ای اتفاق بیفتد رو سیاهی به زغال می ماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*