آخرین خبر :

سرمقاله/نبار باران…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
آی مردم! بتارانید ابرها را نگذارید بگریند بر کرمانشاه و سرپل ذهاب، نگذارید آسمان هم نعره کشد و برق برتابد بر خرابه ها، نگذارید جویبارهای کوچک دست برهم دهند و سرپناه پلاستکی زلزله زدگان را با خود ببرد، نگذارید بیش از این ببارد و روستاهارا در خود محو کند.
آی مردم! ابرها را بتارانید، سرما را بزدایید از این دخمه تاریک پر ازدرد، بدمید از روح بزرگتان در این زمهریر غم واندوه تا گرم شوند جسم و روح زخم خوردگان خشم طبیعت، تا جنازه فرزند کوچکت را از زیر خاک با چشمانی نیمه باز و دهانی پر از شن و خاک از زیر آوار بیرون نیاوری و به آغوشت نفشاری و زنجموره نکنی نمی فهمی که قربانی خشم طبیعت شدن مفهومش چیست، تا کاشانه ات را که با ذره ذره وجودت و در گذر سالهای جوانی خشت خشت برهم گذاشته و در کوتاهترین زمان از دست ندهی آن هم نه در بمباران های بمب افکن های عراقی که غرش و عربده های زمین، درک مناسبی از غمکده کرمانشاه نداری.
آی مردم! اینک کردهای خوبمان نیاز به آرامش دارند آن هم نه با دلسوزی وترحم، که با همدلی و ادامه این موج انسانیت و همبستگی ملی، کرمانشاه درجنگ خودش را اثبات کرد واکنون نوبت ماست.
آی مردم! بخواهید از مدیران و مسئولینی که غرق در سیاست بازی اند و مچ گیری و زبان های تیز و عاری از ادب و متانت و منطق اند و چسبیده به قدرت، که کرمانشاه چون بم و رودبار و… نشود، تا تنور احساسات مردم داغ است نان های شعارهای دو آتشه را به آن نچسبانند.
آی مردم! حرکت و موج خروشان شما جهان را بهت زده کرد، درودتان باد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*