آخرین خبر :

تشییع پیکر شهید کاردیده بر دوش مردم بیرجند:سپاس از مدافع حریم

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حریم وطن استوار یکم هادی کاردیده که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به فیض عظمای شهادت نایل آمد، روز گذشته بر دوش مردم شهید پرور بیرجند تشییع و در گلزار شهدای بهشت متقین به خاک سپرده شد. نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان در جلسه ای که به همین مناسبت در محل مصلی هیات ابوالفضلی بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه در فضای تاریک جامعه نمی توان حق و باطل را تشخیص داد، گفت: شهید راهنمای بشریت است و شهید و شهادت مردم را بیدار کرده و از غفلت می رهاند.
حجت الاسلام و المسلمین اوحدی افزود: اگر نیروهای انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهید و مجروح ندهند، مردم متوجه تهدیدات و خطرات مواد مخدر نخواهند شد و لذا نیروهای انتظامی خیلی مظلوم هستند. وی اضافه کرد: سپاه و نیروی انتظامی در نوک حمله استکبار قرار دارند زیرا بدون حضور این نیروهای جان برکف، مرزهای ما امنیت نخواهد داشت و فساد و جرم و جنایت، جامعه را فرا خواهد گرفت. حجت الاسلام و المسلمین اوحدی با اشاره به اینکه حمایت از نیروی انتظامی، به تنهایی کافی نیست و همه ما در مبارزه با مواد مخدر و جرم و فساد مسئول هستیم، اظهار کرد: شعار ما باید توام با شعور باشد و نگذاریم عده ای، خون شهدا را پایمال کنند.
در ادامه و پس از مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت و برپایی نماز بر پیکر مطهر استوار یکم شهید هادی کاردیده ، پیکر پاک وی بر دوش مردم بیرجند تشییع ودر گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*