اخبار ورزشی استان/قهرمانی آیسک در مسابقات هندبال نونهالان استان

قهرمانی قاین در لیگ کاراته آزاد استان
سومین دوره لیگ کاراته آزاد خراسان جنوبی با قهرمانی تیم فولاد صنعت قاین پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سومین دوره لیگ کاراته آزاد خراسان جنوبی با حضور۱۸۰ کاراته کار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر حاجی آباد زیرکوه برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم فولاد صنعت قاین، شهرستان طبس و زیرکوه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قهرمانی آیسک در مسابقات هندبال نونهالان استان
مسابقات هندبال نونهالان پسر استان با قهرمانی تیم آیسک پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات هندبال نونهالان خراسان جنوبی باحضور ۶تیم از شهرستان های فردوس، طبس، سرایان، آیسک و قاین به صورت دوره ای و به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد. در این رقابت ها پس از انجام ۱۵ بازی تیم شهر آیسک با ۵بازی و۵برد قهرمان شد و تیم های فردوس و قاین مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم طبس تعلق گرفت.

برگزاری مسابقه تیراندازی اهداف پروازی در نهبندان
سومین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی ( تراپ) در نهبندان برگزار شد. این دوره از مسابقات با شرکت ٣٠ نفر از تیراندازان شهرهای نهبندان، شوسف و بیرجند در ارتفاعات تیرکوه ( پارک جنگلی ) نهبندان برگزار شد. در پایان شادمان شریفی، اتابک احمدی و علیرضا رضایی از شهرستان بیرجند مقام اول تا سوم را کسب کردند.گفتنی است این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان وبا همکاری هیات تیراندازی برگزار شد.

معرفی برترین های کاراته بانوان طبس
رقابت های کاراته بانوان در شهرستان طبس با معرفی برترین ها پایان یافت. نایب رئیس سبک های کنترلی بانوان هیئت کاراته خراسان جنوبی گفت: مسابقات کاراته بانوان با حضور ۷۰ ورزشکار از باشگاه های امیرالمومنین(ع)، دهیاری جمز، ذوالفقار محمدآباد و بسیج خواهران برگزار شد. زهرا تقیان افزود: در این رقابت ها تیم باشگاه امیرالمومنین(ع)، بسیج خواهران و ذوالفقارمحمدآباد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

نایب قهرمانی تیم آقایان استان در مسابقات دارت رنکینگ منطقه ۲ کشور
مسابقات رنکینگ دارت منطقه ۲ کشور با نایب قهرمانی خراسان‌جنوبی در بخش آقایان پایان یافت. مسابقات قهرمانی رنکینگ دارت منطقه ۲ کشور گرامیداشت هفته وحدت و یاد بود جان‌باختگان زلزله کرمانشاه در بخش آقایان با حضور ۲۹ شرکت کننده از استان های خراسان‌شمالی، گلستان، خراسان‌رضوی، سمنان و خراسان‌جنوبی در سالن کوثر شهرستان طبس گلشن برگزار شد. در این رقابت ها حسین شوشتری و حسین صفامهدوی از خراسان‌رضوی مقام های اول و دوم را کسب کردند و حمیدرضا الهی و سیدجعفر سیدی‌زاده از خراسان‌جنوبی مشترکا سوم شدند. لازم به ذکر است در پایان بخش تیمی این رقابت ها خراسان رضوی، جنوبی و سمنان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*