آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/بیرجند قهرمان دهمین دوره مسابقات کورس اسب دوانی استان

قضاوت داور خراسان جنوبی
در لیگ دسته یک فوتسال
رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: مهدی ابراهیمی داور استان در لیگ دسته یک فوتسال قضاوت کرد. قهوه چی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: مهدی ابراهیمی داور استان در رقابت های کشوری لیگ دسته اول فوتسال کشور کوپل داوری بین دو تیم دانش ورزش فریمان و رعد پدافند اصفهان را یاری کرد.وی افزود: در این رقابت که دیروز در سالن مدافعان حرم مشهد برگزار شده ابراهیمی به عنوان کمک داور سوم سوت زد.

خراسان جنوبی میزبان رقابت های کاراته
قهرمانی کشور
رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی درمیان خبر داد.احمدی پیما در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مسابقات قهرمانی کیوکوشین اویاما شرق و جنوب شرق کشور به میزبانی شهرستان درمیان برگزار می شود. وی افزود: این رقابت ها به مناسبت ولادت نبی اکرم(ص) جمعه هفدهم آذر ماه جاری در سالن شهید باهنر شهرستان درمیان برگزار خواهد شد.

بیرجند قهرمان دهمین دوره مسابقات
کورس اسب دوانی استان
دهمین دوره مسابقات کورس اسب دوانی خراسان جنوبی با قهرمانی بیرجند پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دهمین دوره مسابقات کورس اسب دوانی خراسان جنوبی با حضور ۶ چابک سوار از شهرهای گناباد و بیرجند به میزبانی باشگاه سوارکاری تندر شهرستان بیرجند برگزار شد که در پایان پس از پیمودن ۱۷۰۰متر اسب ها و چابک سواران برتر معرفی شدند. الکس با چابک سواری حمید سبزبان و مالکیت مجتبی اکبری مقام اول، دیون ستیز با چابک سواری هادی حاجی زاده و مالکیت امید حسینی مقام دوم و ایکس فاکتور با چابک سواری پل شکسته از گناباد و مالکیت موسویان مقام سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

معرفی برترین های مسابقات پینگ پنگ
ویژه بسیجیان ادارات فردوس
رقابت های پینگ پنگ ادارات شهرستان فردوس با معرفی برترین ها پایان یافت. به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک دوره مسابقات پینگ پنگ ویژه بسیجیان ادارات در مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزار شد. در پایان محمدحسن رأفتی از بانک ملی ، محمدرضا خانی از اداره آبفای شهری و علی رضا راحت طلب از اداره میراث فرهنگی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*