اخبار ورزشی استان/اعزام تیم نونهالان هندبال سرایان به مسابقات منطقه ای کشور

رئیس انستیتو فدراسیون کشتی کشور در بیرجند اعلام کرد:
آمادگی برای برگزاری کلاس های داوری و مربیگری
رییس انستیتو فدراسیون کشتی کشور گفت: آماده برگزاری هرگونه کلاس داوری و مربیگری در این استان هستیم.به گزارش امروز خراسان جنوبی، حبیب ا… اخلاقی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر کشتی خراسان جنوبی از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. اخلاقی با اشاره به اینکه می توان با تبلیغات مناسب و کسب مدال های مختلف، خانواده ها را به این رشته علاقه مند کرد، افزود: با تعاملات خوبی که هیات کشتی استان با فدراسیون دارد امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشتی خراسان جنوبی در سطح کشور باشیم.دراین دیدار دکتر افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به اینکه در این مدت کشتی استان پیشرفت خوبی داشته است ، تصریح کرد: به دوری از حواشی و ایجاد همدلی می توان از تمامی ظرفیت های موجود در استان جهت اعتلای این رشته ورزشی در سطح کشور استفاده کرد .وی افزود: کشتی مختص تمام شهرهای استان است و باید توجه ویژه ای به شهرستان ها نیز شود.
اعزام تیم نونهالان هندبال سرایان
به مسابقات منطقه ای کشور
تیم هندبال نونهالان شهرستان سرایان به مسابقات قهرمانی منطقه ای کشور اعزام شد. رقابت های هندبال منطقه ای نونهالان کشور از امروز تا ۱۷ آذرماه به میزبانی استان یزد برگزار می شود. در این رقابت ها امیرحسین بهروز، امیر حسین باستانی، محسن خدمتی، سعید مومنی، عرفان عباسی، امین دوستی، امین دولتی، ابوالفضل شاعری، محمد کیوانی، سیدامیرحسین شریعتی، حمید رضا نامدار، امیر محمد بهادری و ابوالفضل صالحی ۱۲ هندبالیست نونهال سرایان به مربیگری کاظم احمدی و حجت خدیوی و سرپرستی علی عربی هستند که به نمایندگی از تیم خراسان جنوبی به مصاف حریفان خود می روند. همچنین مجتبی خانی نماینده استان بعنوان داور در این مسابقات نیز حضور دارد.
اعزام تیم ورزش های بومی محلی استان
به مسابقات کشوری
تیم ورزش های روستایی و بومی محلی استان به مسابقات کشوری «جام خلیج فارس» بندرعباس اعزام می شود.شفیعی رئیس هیأت ورزش های روستایی و بومی محلی استان گفت: مسابقات ورزش روستایی و بومی محلی جام خلیج فارس با حضور ۹ استان از جنوب و شرق کشور از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود. در این رقابت ها تیم ۱۶ نفره خراسان جنوبی در رشته های دال پلان، هفت سنگ، چوب کشی، تیرکمون سنتی و طناب کشی به مصاف حریفان می روند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*