اخبار ورزشی/اعزام ورزشکاران استان به اردوی تیم پهلوانی و زورخانه ای کشور 

اعزام ورزشکاران استان به اردوی

تیم پهلوانی و زورخانه ای کشور

ورزشکاران خراسان جنوبی به اردوی تیم پهلوانی و زورخانه ای کشور اعزام شدند. سرچاهی، ایزدی و کاردان مقدم نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به اردوی تیم پهلوانی و زورخانه ای کشور فراخوانده شدند. این اردو از روزگذشته تا ۱۰ آذرماه در سالن شهید شکوهی استان کردستان برگزار می شود.

معرفی برترین های شنای دانش آموزی بیرجند

مسابقات شنای دانش آموزی شهرستان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. سرپرست هیئت شنا، واترپلو و شیرجه شهرستان بیرجند گفت: مسابقات شنای دانش آموزی شهرستان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. قربانی نژاد افزود: در گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، آرمین یعقوبی درکرال سینه، پوریا ایوبی در ۳۳ و ۶۶ متر کرال پشت و مهرشاد ناصح در ۶۶ متر کرال سینه و ۶۶ متر قورباغه عنوان قهرمانی را کسب کردند. وی ادامه داد: در گروه ۱۵ تا ۱۷ سال هم سید محمد خراشادی زاده در ماده های ۶۶ متر کرال پشت و ۶۶ متر قورباغه، صدرا بهدانی در ۳۳ متر پروانه ، سروش ناصری در ۶۶ متر کرال سینه و محمد امین زمانی پور در ۱۰۰ متر آزاد کرال سینه مقام اول را به دست آوردند. همچنین در رده سنی ۱۰ و زیر ۱۰ سال مصطفی معماری و ایلیا رفیعی پور و در گروه ۱۱ و ۱۲ سال امیر محمد بطالبلو و علی مهدی زاده عنوان قهرمانی ماده های مختلف را بدست آوردند.

دومین دوره لیگ والیبال استان برگزار می شود

دومین دوره مسابقات لیگ والیبال خراسان جنوبی برگزار می شود. رئیس هیئت والیبال استان گفت: دومین دوره مسابقات لیگ والیبال خراسان جنوبی جام شهدای مدافع حرم آذرماه جاری برگزار می شود. ملکی افزود: هر تیم شرکت کننده در این رقابت ها باید دو بازیکن در رده جوانان و یک نفر در رده نوجوانان داشته باشد. به گفته وی مبلغ ورودی برای حضور در این مسابقات یک میلیون تومان است و تیم های شرکت کننده تا چهار آذرماه می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. وی خاطر نشان کرد: جایزه تیم قهرمانی این مسابقات ۲۵ میلیون تومان است.

قضاوت داوران استان در لیگ قهرمانی

فوتبال نونهالان کشور

داوران خراسان جنوبی در رقابت های لیگ فوتبال نونهالان کشور قضاوت می کنند. در دیدار ذوب آهن نسل جوان و ایران مهر باباخانی از سری مسابقات هفته هفتم لیگ قهرمانی فوتبال نونهالان کشور محمدی، باهوش و منجم از داوران خراسان جنوبی هستند که قضاوت این دیدار را امروز به میزبانی سالن تختی مشهد برعهده دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*