نمایشگاه عکس سفری به سرزمین عتبه در خراسان جنوبی گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس سفری به سرزمین عتبه «مجموعه عکس های اربعین حسینی در کشور عراق» با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز (۱۷ آبان) در حاشیه گشایش این نمایشگاه که با حضور آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان برگزار شد،‌ به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در این نمایشگاه۵۰ عکس منتخب از ۴ هزار عکس عکاسی اعزام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «حسین توحیدی فرد» به مراسم پیاده روی اربعین در سال گذشته به نمایش در آمده است.

 

 

احمد محبی افزود: این عکس ها از پیاده روی اربعین حسینی، اماکن زیارتی کربلا و نجف، مسیر پیاده روی از سمت حله، منزل امام خمینی(ره) در نجف، پروژه عظیم صحن حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نجف اشرف، قبرستان وادی السلام و بحر نجف گرفته شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای بازدید عموم مردم و هنرمندان دائر است.

 

محبی خاطرنشان کرد: تلاش می شود این تصاویر ارزشمند عکاس خراسان جنوبی،‌ در قالب نمایشگاه هایی در استانداری خراسان جنوبی‌،دانشگاهها و شهرستان های استان نیز به نمایش درآید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*