مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی خبر داد توزیع سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده/ ماهانه ۳۵۰۰ سبد غذایی در استان توزیع می شود

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی از توزیع سبد غذایی در بین مادران باردار و شیرده خبر داد.

حسن خسروی مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، از توزیع سبد غذایی در بین مادران باردار و شیرده خبر داد و گفت: یکی از اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده، تهیه و توزیع سبد غذایی بین این گروه از جامعه است.

وی افزود: شناسایی مادران توسط شبکه بهداشت، تهیه‌ سبد غذایی با بنیاد مستضعفان، توزیعِ آن با شبکه بهداشت و نظارت آن هم با بنیاد مستضعفان است.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  این طرح از حدود ۳ سال پیش در کشور آغاز شده اظهار کرد: در خراسان جنوبی هم در هر ماه  ۳ هزار و ۵۰۰سبد غذایی، بین مادران باردار و شیرده توزیع می‌شود.

خسروی با بیان این‌که توزیع سبد غذایی در کل کشور انجام می‌شود تصریح کرد: توزیع سبد غذایی در استان‌های محروم، بیشتر انجام می‌شود.
وی گفت: توزیع سبد غذایی برای مادران باردار و شیرده از ۲۶ مردادماه آغاز شده و تا ۲۹ مردادماه ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی افزود: در این سبد غذایی ۱۳ قلم کالا از جمله برنج، روغن، مرغ، حبوبات، عسل و آنچه که وزارت بهداشت اعلام کرده است که اگر مادر دارای سوءتغذیه مصرف کند از سوءتغذیه نجات خواهد یافت.
خسروی افزود: این برنامه با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، و مرکز بهداشت بیرجند انجام می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*