آخرین خبر :

جوان پای کار داریم؛ظرفیت جذب نداریم

مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان در بیرجند برگزار شد. در ابتدای این مراسم اعضای تعدادی از کانون های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان از مقابل کلام ا… مجید رژه رفتند، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در سخنانی از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان با سابقه ترین نهاد فعال در حوزه جوانان نام برد و گفت: جمعیت هلال احمر در کشور ما نزدیک به یک قرن سابقه دارد و مردم به جمعیت هلال احمر اعتماد و اطمینان دارند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی
در جمع ۴ استان برتر کشور
فائزه موهبتی گفت: طرح های ملی زیادی در حوزه جوانان هلال احمر در طول سال اجرا می شود و در سال جاری از حیث اجرای طرح های سازمان جوانان هلال احمر استان یکی از چهار رتبه برتر کشور را کسب کرده است. به گفته موهبتی ۱۴ هزار و ۳۰۰ جوان و نوجوان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان عضویت دارند.

زیر ساخت های فرهنگی در استان
برای جوانان بسیار محدود است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این جلسه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ۷۰ سال است که جوان باوری را در دستور کار قرار داده، گفت: سازمان جوانان هلال احمر از رده غنچه های هلال تا کانون های دانشجویی و طلاب، دسته بندی ها و رده بندی های متعددی دارد که براساس اهداف و اصول جمعیت هلال احمر، آموزش های لازم به آنها ارائه می شود. دکتر خامسان با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی برای فعالیت جوانان در استان بسیار محدود است، اظهار کرد: در هر عرصه ای اعم از حفاظت از مرزها، توسعه و سازندگی، عرصه فرهنگ و عرصه های مختلف دیگر که به جوانان اعتماد کردیم بهره اش را دیدیم اما آنطور که باید برای جوانان برنامه ریزی نکرده ایم. وی با اشاره به اینکه باید برای ثانیه به ثانیه جوانان فکر و برنامه داشته باشیم، گفت: استان در خیلی از زیر ساخت ها در محرومیت به سر می برد و با آنکه بیشترین انرژی ها در طول یک مقطع تاریخی از هر جهت در جوانان ذخیره شده و آنها سرمایه های اجتماعی و اقتصادی ما و همه چیز ما هستند اما متاسفانه، ظرفیت کافی برای جذب جوانان را نداریم در حالی که در هر عرصه ای که بخواهیم جوانان ما پای کار هستند.

تجلیل از کانون های برتر و کارشناسان
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان
در این جلسه که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد از کانون های برتر جوانان جمعیت هلال استان و کارشناسان ذیربط تجلیل شد.
در این جلسه از معاون استاندار خواسته شد تا پیگیر احداث سالن همایش، سالن ورزشی و استخر و تأمین امکانات تفریحی و ورزشی برای استفاده جوانان شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*