امام جمعه قاین : سپاه شاخ ابرقدرتهای جهانی را شکسته است /وجود برخی نقص ها در تعهد نامه برجام نشانه عجله دولتمردان است

امام جمعه قاین گفت: مسئولین بایدفرصت بیشتری برای مذاکرات می گذاشتند وقطعا اگر برخی نقص ها در این تعهد نامه برجام دیده می شود به خاطر عجله ای است که از ناحیه دولت صورت می گرفت، چرا که می خواستند زودتر این موفقیت رابه دست آوردند.

به گزارش خاورستان، به نقل از نسیم قاین،حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن درخصوص سخنان اخیر ترامپ برعلیه  ایران اظهارداشت: متاسفانه سیاستی که براکثریت دنیا ازجمله بر خود دنیای غرب وآمریکا حاکم است سیاست به معنای شیطنت ویک سیاست ماکیاولی است یعنی به اقتضای هر زمانه  وموقعیتی رنگ آن زمانه وموقعیت را گرفتند
وی بیان داشت: یکی از دلایلی که رئیس جمهور برعلیه سپاه سخنان مزخرفی را برزبان می آورد این است که سپاه شاخ ابرقدرتهای جهانی را شکسته است واجازه نداده اند اهداف آنها در خاورمیانه علی رغم هزینه های گزافی که داشته اند به منصه ظهور برسد.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه گفت: دولتمردان ما باید به تبعیت از مقام معظم رهبری تمام قد در مقابل این عهد شکنی ها وپیمان شکنی ترامپ که دارای هنجار اخلاقی ورفتاری هم نمی باشد بایستند.

امام جمعه قاین بیان داشت: مثل ترامپ ودشمنان غرب همانند مثل جانوران درنده ای می ماند که هر چه طعمه بیشتر فرار می کند خیز این جانور درنده به سوی طعمه بیشتر است.

وی ادامه داد:ضرب المثل بومی داریم که می گوید زور است که فتنه را فرو می نشاند ولذا اگر چنانچه در برابر آنها کوتاه بیاییم آنها حد ایستایی در کوتاه آمدن ملتها ندارند .

امام جمعه قاین تصریح کرد؛همان طور که مقام معظم رهبری هم مرتب بیان می کردند دراین مذاکرات  چیزی برعلم ودانش مردم ایران اضافه نمی شود ولذا دولتمردان بایستی راهکارهایی که مقتضی این عهدشکنی باشد را تهیه کنند ودر موقعیت های مناسب به اجرا بگذارند.

حجت الاسلام رحمانی درادامه همچنین اظهارداشت:مسئولین ما بایستی تذکراتی که مقام معظم رهبری می دادند که گول لبخندهای دشمنان را نخورید از همان ابتدا جدی می گرفتند ولذابایستی در مذاکرات دقت بیشتری می کردند وفرصت بیشتری برای مذاکرات می گذاشتند وباید از این مذاکرات مسئولین ما درس بگیرند وقطعا اگر برخی نقص ها در این تعهد نامه دیده می شود به خاطر عجله ای است که از ناحیه دولت صورت می گرفت چرا که می خواستند زودتر این موفقیت رابه دست آوردند وازاین به بعد هم باید برای آینده مواظبت بیشتری داشته باشند واین درسی باشد برای طول عمردولتمردان که آمریکا واقعا قابل اعتماد نمی باشد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*