اختلاس‌های نجومی مخل اداره کشور است

آیت الله جوادی آملی در دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه، پیشرفت کشور را در گرو رشد علمی و عقلی دانست و گفت: اداره کشور با اختلاس‌های نجومی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جوادی آملی در دیدار امروز با نوبخت، اختلاس‌های نجومی اداره کشور را مختل می‌کندگفت: بانک‌ها به فکر حل مشکلات ناشی از تحریم نیستند و با گرفتن جریمه دیرکرد وضع تولید در کشور اصلاح نمی‌شود.

این مرجع تقلید عملی شدن اقتصاد مقاومتی را منوط به کار علمی دقیق دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی مسئله‌ای نیست که با سفارش محقق شود.

وی افزود: ملت باید رشد و شکوفایی عقلی داشته باشد تا کشور را به خوبی اداره کند.

آیت الله جوادی آملی با یادآوری وظیفه دانشگاه‌ها برای تربیت نیروی کارآمد، گفت: دانشگاه‌ها باید نیروهایی را تربیت کنند که به فکر پشت میز نشینی نباشند و بتوانند بعد از فراغت از تحصیل در بخش‌های تولیدی کشور مشغول به کار شوند.

وی در این دیدار همچنین با اشاره به وضع مطلوب امنیت کشور و تشبیه وضع امنیت کشورهای اطراف به میدان مین، گفت:  امنیت امروز کشور ما با توکل بر خدا و به لطف اهل بیت(ع) حاصل شده است و ما باید متوجه این نعمت بزرگ باشیم.

معاون رئیس جمهور هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اقتصادی دولت گفت: تمرکز دولت بر مقابله با فرار مالیاتی است و به این منظور بودجه سازمان امور مالیاتی برای شناسایی بخش‌هایی که فرار مالیاتی دارند افزایش پیدا کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*