آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/تداوم سرمای هوا در خراسان جنوبی

تداوم سرمای هوا در خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم سرمای هوا در استان خبر داد.برهانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط جوی استان تا ظهر امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.چ

استاندار سابق خراسان جنوبی مدیرعامل سازمان املاک شهرداری تهران شد
سید علی اکبر پرویزی استاندار سابق خراسان جنوبی به سمت مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب شد. محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی سیدعلی اکبر پرویزی استاندار سابق خراسان جنوبی را به سمت مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب کرد.

استقرار پایگاه های بهزیستی
جمع آوری کمک های مردمی خراسان جنوبی
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان در کرمانشاه خبر داد.عرب نژاد، در جمع خبرنگاران گفت: به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل کمک های مردمی برای این حادثه دیدگان ، سازمان بهزیستی کشور نیز در راستای اهداف بشر دوستانه و احساس تکلیف و وظیفه ملی خود جهت کمک به این هموطنان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق ادارات کل بهزیستی استان های سراسر کشور کرده است.وی افزود: مردم می توانند در صورت تمایل نسبت به ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی و اقلام ضروری مورد نیاز آسیب دیدگان اعم از چادر مسافرتی ، پتو ، پوشاک گرم، زیر انداز، موکت، شیرخشک، وسایل گرمایشی و غیره به پایگاه های مستقر در دفتر مشارکت های مردمی ادارات و نمایندگی های بهزیستی شهرستان های تابعه مراجعه کنند.

توزیع ۲۴۹ سبد غذایی بین محرومان شهرستان درمیان
مدیر کمیته امداد درمیان گفت: ۲۴۹ سبد غذایی با همکاری موسسه خیریه انصار الحجه مشهد، بین ۵۷۱ نفر از ایتام، سادات و بیماران زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.احمد بصیری پور در حاشیه توزیع این تعداد سبد عذایی در مسجد محمد رسول ا…(ص) شهر اسدیه به خبرنگاران افزود: در مجموع ۶۸۰ کیلوگرم گوشت، یک هزار و ۲۰ کیلوگرم برنج، ۵۸۹ بطری روغن، ۶۸۰ کیلوگرم قند،۳۴۰ بسته چایی، ۱۳۹قالب پنیر، ۴۵۰ بسته خرما، ۳۴۰ بسته ماکارونی و ۱۱۴ قواره پارچه به ارزش ۷۴ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

نمونه گیری از شترها برای بررسی بیماری مرس در نهبندان
به منظور بررسی بیماری مرس (کرونا ویروس) هزار و ۱۰۷ نفر شتر در شهرستان نهبندان نمونه گیری شدند. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت: با توجه به موقعیت خاص شهرستان نهبندان به عنوان یکی از شهرستان های مرزی استان و احتمال خطر سرایت بیماری کرونا، نمونه گیری بیماری مرس از تمام شترهایی که به استان های مجاور صادر می شوند، انجام می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*