اخبار ورزشی استان/نخستین سالن تخصصی مینی‌گلف استان افتتاح می شود

نخستین سالن تخصصی مینی‌گلف استان افتتاح می شود
نخستین سالن تخصصی مینی گلف خراسان جنوبی افتتاح می شود. رئیس هیات گلف استان گفت: در سفر دو روزه دبیر فدراسیون گلف کشور به خراسان جنوبی  نخستین سالن تخصصی مینی‌گلف استان شنبه ۲۷ آبان ماه افتتاح می شود. مریم بهدانی افزود: سالن مینی‌گلف استان در زمین‌های متعددی طراحی و ساخته شده است که می‌تواند زمینه مناسبی را برای تمرین‌های تخصصی و برگزاری مسابقات مینی‌گلف، استانی، منطقه‌ای و کشوری فراهم سازد.به گفته وی همچنین دوره پیشرفته گلف در خراسان جنوبی برای ورزشکاران جمعه ۲۶ آبان ماه و به مدت ۲ روز  با حضور دبیرفدراسیون برگزار می شود.

دبیرستان اندیشه قهرمان رقابت‌های دوومیدانی مدارس متوسطه دوم بیرجند شد
دبیرستان دخترانه اندیشه بیرجند قهرمان تیمی مسابقات دو و میدانی مدارس متوسطه دوم شهرستان بیرجند شد.  مرجان مردانی ‌رئیس انجمن دو ومیدانی آموزش و پرورش بیرجند  گفت: المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر در رشته دوومیدانی ۱۱۴ بانوی ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در  رشته‌های انفرادی پرش طول، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک و رله سوئیسی با یکدیگر رقابت کردند. وی افزود: فرزانه سنجری از دبیرستان عبدالعلی بیرجندی در  رشته پرتاب دیسک قهرمان شد، مهدیه علی‌نژاد از دبیرستان سماء نایب قهرمانی را بدست آورد و فاطمه کورگزی از دبیرستان شاهد به مقام سوم رسید همچنین عالیه رستگاری از هنرستان رشد در رشته دوی ۱۵۰۰ متر بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه کاووسی از دبیرستان انقلاب اسلامی دوم شد و  فاطمه کاووسی از دبیرستان فاطمه زهرا(س) مقام سوم را کسب کرد.وی  افزود: مهلا ملایی از دبیرستان نمونه اندیشه در رشته پرش طول حائز رتبه نخست شد، فاطمه یوسفی از دبیرستان نرجسیه مقام دوم را کسب کرد و  فرزانه قاسمی از هنرستان رسالت در جایگاه سوم ایستاد. به گفته وی در بخش تیمی دبیرستان نمونه اندیشه با مربیگری زهرا چهکندی‌نژاد بر سکوی نخست قرار گرفت. هنرستان رشد با مربیگری مرجان مردانی نایب قهرمان شد و  دبیرستان حضرت زینب(س) با مربیگری  فریبا کاووسی و مهدیه اعتصامی  مقام سوم را کسب کردند. مردانی گفت: دبیرستان نمونه اندیشه در رله سوئیسی قهرمان شد، دبیرستان حضرت زینب(س) نایب قهرمان و هنرستان رسالت در جایگاه سوم ایستاد.گفتنی است این دوره از مسابقات با مشارکت معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی و هیات دو و میدانی از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه در پیست دو ومیدانی زمین‌چمن فوتبال استادیوم ورزشی آزادی بیرجند برگزار شد.

فرماندار بشرویه خبر داد:
وضعیت نامناسب اماکن ورزشی بشرویه
فرماندار بشرویه گفت: بشرویه از لحاظ امکانات ورزشی شرایط مناسبی ندارد و هیئت های ورزشی نیز از لحاظ اعتبارات مالی دچار مشکل هستند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، زمان زاده در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: استاندارد سازی اماکن ورزشی باید در دستور کار قرارگیرد همچنین فرمانداری بشرویه آماده هرگونه همکاری جهت رفع این نقیصه با اداره کل ورزش و جوانان می باشد. در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی بعضی از شهرستان ها تا حد استاندارد فاصله دارد گفت: بشرویه یکی از شهرستان هایی است که با تمام توان در رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان این شهر چه در حوزه شهری و چه روستایی تلاش هایی را خواهیم کرد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*