اخبار سیاسی

توصیه مهم وزیر علوم: با دقت عاشق شوید نه الکی!
دکتر منصور غلامی وزیر علوم در برنامه شبکه خبر درباره دوران دانشجویی خود گفت: دوره کارشناسی را در دانشگاه بوعلی سینا همدان، دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس و دوره دکترا را در خارج از کشور طی کردم. غلامی در پاسخ به اینکه دوران دانشجویی عاشق شدید گفت: معمولا دانشجویان در این دوران چند باری عاشق می شوند، من یک بار عاشق شدم که منجر به ازدواج شد. البته همکلاس نبودیم ولی در دوره دانشجویی ازدواج کردیم.
وی درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی ادامه داد: دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشنوند. غلامی بزرگترین چالش وزارت علوم را بحث های مدیریتی عنوان کرد و افزود: چالش وزارت علوم بحث های مدیریتی با نگاه شناخت از مجموعه فعالیت ها و وظایف وزارت علوم است، یکی از بحث های اصلی ما افزایش ارتباط دانشجویان با صنعت است.
آخوندی خواستار توقف بخشنامه افزایش سود وام مسکن مهر شد
وزیر راه و شهرسازی پس از انتشار سند افزایش سود وام طرح مسکن مهر، به بخشنامه بانک مرکزی در این زمینه واکنش نشان داد. عباس آخوندی در پی‌نوشت بخشنامه مدیر اعتبارات بانک مرکزی نوشت: جناب آقای دکتر بت شکن با توجه به مذاکرات مکرر حضوری و مکاتباتی که اینجانب با جناب آقای دکتر کرباسیان و دکتر سیف داشته ام، بلافاصله این بخشنامه را متوقف کنید و مطابق روال گذشته عمل نمایید.
حاجی‌بابایی هم به جمع مخالفان تصمیم درباره «سپنتا نیکنام» پیوست
حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکیسون نمایندگان ولایی مجلس با بیان این‌که تبدیل شدن موضوع منطقه‌ای عضویت عضو زرتشتی شورای شهر یزد به یک موضوع ملی نادرست بوده و بزرگان نباید در این رابطه اظهارنظر می‌کردند و اکنون نیز باید این مشکل را از طریق مجاری قانونی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام حل کنیم. وی در واکنش به این‌که باتوجه به نظارت مجلس بر برگزاری انتخابات شوراها آیا قانونی مبنی بر لغو عضویت این عضو زرتشتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اساساً قانونی در این رابطه نداریم که بگوییم آری یا نه! به همین دلیل است که می‌گویم نباید اجازه داده می‌شد کار به اینجا بکشد. یک نفر عضو شورای یک شهری شده و باید کارهایش را انجام می‌دادند و ماجرا را فیصله می‌دادند.حاجی‌بابایی در پاسخ به اینکه چه تصمیمی باید در رابطه با این عضو شورای شهر اتخاذ می‌شد که صورت نگرفته است،‌ اعلام کرد: ایشان به هر دلیلی که آمده، مردم به او رای داده‌اند و به‌عنوان عضو شورای شهر انتخاب شده؛ بنابراین باید اجازه می‌دادند بماند و کارش را انجام دهد و نیازی به این همه غوغا نبود. ما بیکار نیستیم که در رابطه با این مسئله تا این حد فضاسازی کنیم. ما در کشور مسائل بسیار مهم‌تری داریم.

گفته می شود مدیرمسئول کیهان از اقدامات ضد امنیت ملی‌اش به عنوان حمایت از مردم مظلوم یمن یاد کرد. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: کیهان را فقط به این جرم توقیف کرده‌اند که خبر تهدید انصارالله علیه آل سعود و امارات را پوشش داده است و سؤال ما این است که این اقدام مشترک وزارت ارشاد، شورای عالی امنیت ملی و دادستانی تهران، غیر از ارسال پیام حمایت برای رژیم های جنایتکار آل سعود و امارات چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد ؟

تماشای کارتون تام و جری در کره‌ شمالی آزاد شد
کیم جوان سعی کرده با باز کردن آرشیو فیلم های خارجی پدرش، که اکثر آن ها در کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروی سابق یا دیگر کشورهای سوسیالیستی ساخته شده اند، شهروندان این کشور را از روی آوردن به فیلم های ساخت کره جنوبی باز دارد. اما کره شمالی، علاوه بر این فیلم ها، تماشای فیلم های دیگری مانند کارتون «شیر شاه»، «دیو و دلبر» و همچنین «تام و جری» را آزاد کرده اند. این موضوع نشان می دهد که جریان بدون مانع اطلاعات به درون این کشور منزوی و بسته به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.
خروج متهم ۵۰۰ میلیاردی با وساطت یک دستگاه حکومتی!
محمدعلی پورمختار درباره خروج یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی از کشور با وجود حکم ممنوع الخروجی وی، به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: حسب خبری که معاون اول قوه قضائیه داد این فرد به حکم قاضی پرونده ممنوع الخروج بوده است اما دستگاهی که به عنوان ضابط در این ماجرا نقش داشته از طریق نامه‌ای به اداره گذرنامه، امکان خروج متهم را از کشور فراهم کرده است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها قاضی پرونده که حکم ممنوع الخروجی را صادر کرده است امکان برداشته این ممنوعیت را دارد، مشخص است که روند مذکور غیرقانونی انجام شده است. لذا دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد و در عین حال اقدام جدی برای استرداد متهم صورت گیرد.
چرا ترامپ، فرانسه را میانجی گفت‌وگو با روحانی کرد؟
حسین موسویان در خصوص پیشنهاد گفت‌وگوی ترامپ با روحانی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل گفت: از جمله سناریوهای پیچیده و از پیش طراحی شده، برخی رفتارها و مواضع دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر است. برای نمونه پیشنهاد دیدار با مقام‌های ایران از سوی ترامپ حرکت حساب‌شده‌ای بود. ترامپ با این فرض، پیشنهاد دیدار با دکتر روحانی را مطرح کرد که مطمئن بود ایران این پیشنهاد را نخواهد پذیرفت. ترامپ پای رئیس‌جمهوری فرانسه را به این دلیل برای وساطت به میان کشید که به اروپایی‌ها بگوید من برای گفت‌وگو با ایران آماده بودم و این ایرانی‌ها بودند که رد کردند و بنابراین ایران اهل گفت‌وگو نیست؛ بنابراین، حرکت کاخ سفید عمدتا برای خلع سلاح اروپایی‌ها درمورد ایران و بخشی از اقدامات زمینه‌ساز برای تقابل با ایران بود.
دختر شاهزاده سعودی هم بازداشت شد
گزارش‌های رسانه‌ای برای نخستین بار از بازداشت یک شاهزاده زن در میان شاهزادگان عربستانی بازداشت شده در چارچوب موج اخیر بازداشت‌ها در این کشور خبر دادند. به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت شدن شاهزاده ریم دختر ولید بن طلال میلیاردر و یکی از معروف‌ترین شاهزادگان عربستانی حکایت دارد. ولید بن طلال به همراه تعداد زیادی از شاهزادگان و مسئولان سابق عربستان به اتهام فساد و سوء استفاده از جایگاه و پست خود بازداشت شده است
ادعاهای جنجالی معاون سابق احمدی‌نژاد علیه مشایی و بقایی
روح الله احمدزاده کرمانی، معاون احمدی‌نژاد در دولت او در کانال خود نوشته است: «آقای بقایی بگم؟ بگم؟! بگم ماجرای استعفای من از دولت در سال ۹۰ چی بود؟ بگم بین من و تو در آذر ماه ۹۰ چی گذشت؟ بگم در مورد چیزایی که اگه بگم مثل بمب می ترکه! پس اگه بگم بگم رو میخوای نگم به قانون تن بده!» بگم بگم اول: یادته سید الف. ع. از مسئولین‌حراست و از بچه‌های حفاظت وزارت اطلاعات اومد پیش من و پرده از راز مهمی از گذشته‌ی شما برداشت و بعد توی دولت که کنار هم نشسته بودیم وقتی در گوشت آن راز را گفتم …»
روح الله احمدزاده کرمانی همچنین خطاب به مشایی نوشته است: جناب! هیات دولت در بیرجند و ماجرای دستور به بنده در خصوص امحائ پرونده‌ی مه آفرید امیر خسروی و عدم تمکین من در برابر این دستور غیر قانونی و تهدید به عزل و اینکه گفتید ماجرا به بولتن‌های فوق محرمانه درز کرده…»
جهانگیری و سلطانی‌فر در پیاده‌روی اربعین در نجف
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز پنجشنبه در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از شهر نجف به سمت کربلای معلی شرکت کرد.
توصیه مهم وزیر علوم: با دقت عاشق شوید نه الکی!/شریعتمداری مسئولین امنیتی و قضایی را به حمایت از آل سعود متهم کرد!/خروج متهم ۵۰۰ میلیاردی با وساطت یک دستگاه حکومتی!/احمدی‌نژاد فقط یک خط قرمز دارد: خودش!
بازداشت تعدادی از زائران ایرانی بدون ویزا توسط پلیس عراق
رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت خارجه: سفارت عراق در تهران در طول یک ماه گذشته دو میلیون و ۳۲۰ هزار روادید برای زائران صادر کرده است و این یک پدیده کم نظیر است. کسانی که امسال بدون ویزا به عراق سفر کردند تعداد بسیار انگشت‌شماری بودند و برخی از آن‌ها توسط پلیس عراق بازداشت شده‌اند
کشف ۵۰۰ کیلو الاغ در مسیر زائران اربعین
سرهنگ ذلقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک محموله ۵۰۰ کیلویی از گوشت الاغ در ایست بازرسی شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد. سرهنگ ذلقی گفت: این محموله از استان اصفهان به مقصد مهران و کرمانشاه بارگیری شده بود . فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. سرهنگ ذلقی افزود: همچنین  در ایست بازرسی شهرستان الیگودرز، از یک دستگاه سواری (چری) ۲۵ کیلو مواد مخدر کشف و در این رابطه نیز یک تن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد
کمک ایهود باراک به تهیه کننده هالیوود برای رهایی از اتهامات جنسی
ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی با معرفی یک شرکت امنیتی – اطلاعاتی ویژه با حضور جاسوس‌های سابق موساد که مقر آن در تل‌آویو بوده به هاروی واینستاین تهیه کننده هالیوودی کمک کرده تا ادعاهای مطرح شده علیه خود در خصوص آزار و اذیت‌های جنسی را مرتفع سازد.

گفته می شود رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفته در مورد عضو زرتشتی شورای شهر یزد مجلس به توافق خوبی با قوه قضاییه رسیده مبنی بر اینکه تا زمانیکه قانون تغییر نکند آقای سپنتا نیکنام بتواند مانند دوره قبل به کار خود ادامه دهد دولت هم همواره نظرش همین بوده است. محمود واعضی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که تصمیم دولت در ماجرای عضو زرتشتی شورای شهر یزد چیست، عنوان کرد: تصمیم درباره سپنتا نیکنام کاری نیست که در اختیار قوه مجریه باشد. وی افزود: نظارت بر انتخابات شوراها از ابتدا بر عهده مجلس بوده و مجلس آن را دنبال کرده و در این مورد هم به توافق خوبی با قوه قضاییه رسیده مبنی بر اینکه تا زمانیکه قانون تغییر نکند آقای سپنتا نیکنام بتواند مانند دوره قبل به کار خود ادامه دهد دولت هم همواره نظرش همین بوده است.

 

 

 

 

 

واکنش ابطحی به صحبت های یک روحانی در مورد بادمجان

حجت الاسلام محمدعلی ابطحی طی یادداشتی نسبت به اظهارات خرافی برخی روحانیون در تلویزیون خصوصا اظهار نظر اخیر درباره ایمان آوردن میوه بادمجان به ولایت! شدیدا انتقاد کرد. محمدعلی ابطحی نوشت: در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده است که یک روحانی در تلویزیون می گوید بادمجان اولین میوه ای است که به ولایت ایمان آورد و لذا خوردنش خوبه. شماها یادتان نیست. روحانیونی که در کنار امام خمینی رهبری انقلاب را داشتند همزمان با مبارزه با شاه، با خرافات دینی می جنگیدند. خرافه بدترین آفت نظام دینی ما شده است. هرچه روح ضد خرافه دینی کم شده و نظرات مترقی دینی به انزوا رفته، فاصله نظام اسلامی با ارمانهای اولیه انقلاب بیشتر شده است. آدمهای خرافی در حوزه دینی همیشه بوده اند. مریدان خاص خودشان را هم داشته اند. در همه ادیان و مذاهب هم هستند. اما صدای خرافه را نباید پشت میکرفون گذاشت.

اگر کسی دلش برای دین می سوزد، با صدای بلند و با افتخار بر علیه خرافاتی که بنام دین اعلام می شود باید برائت بجوید ما به دین خرافه کافریم.

گفته می شود چند وقتی است که اصلاح طلبان در پی هموار کردن مسیر برای بازگشت کامل به عرصه سیاسی کشور هستند. هرچند این اتفاق در چند سال گذشته و با انتخابات مختلف روی داد اما باز هم آنقدر چهره های شاخص از لیست اصلاح طلبان باز ماندند که این جریان برای جایگزینی آنان نیازمند به ائتلاف با چهره های اعتدالی جریان رقیب باشد.ائتلافی که اگرچه به پیروزی لیست اصلاح طلبان انجامید اما بازهم آنگونه که انتظار می رفت نتوانست توقعات حامیان اصلاحات را فراهم آورد. «مذاکره» مبحثی است که باب آن دو سال مانده تا انتخابات مجلس یازدهم از همین امروز پیش روی اصلاح طلبان قرار گرفته است. اما این مذاکره با چه افراد و نهادهایی باید انجام بگیرد؟ برخی از مذاکره با رهبری انقلاب می گویند و مدتهاست که آن را آغاز کرده اند، برخی از تعامل با شورای نگهبان که راه انتخابات از مسیر آن رد می شود، سخن می گویند و برخی دیگر سپاه را به گزینه های پیش روی گفت وگوی اصلاح طلبان اضافه کرده اند.محمد هاشمی رفسنجانی، اگرچه نفس گفت و گو را خوب می داند اما در اصل موضوع با اصلاح طلبان مخالفت دارد. ائتلافی که این روزها برخی چهره های اصلاح طلب از آن تبری جستند و به دنبال لیست کامل اصلاحات برای انتخابات آینده هستند، مد نظر این چهره سیاسی نیست. او که با خبرگزاری خبرآنلاین گفتگو می کرد با برشمردن ویژگی های حزبی در ایران، «ائتلاف» را لازمه پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات می داند. او البته انتخابات را یکی از روش های بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور نامید و انتصاباتی که از سوی رهبری انقلاب صورت می گیرد را بعد دیگر مسئولیت پذیری در کشور دانسته و معتقد است که در این خصوص باید مذاکراتی انجام بگیرد.

 

گفته می شود یک نماینده اصولگرای مجلس گفته در سیاست اعتدال وجود ندارد، روحانی استاد جنگ روانی و استفاده کردن از فرصت‌ها است، نمی‌دانم تاچه اندازه روی مواضع فعلی ایستاده است.محمد جواد ابطحی، درباره اینکه برخی می‌گویند روحانی قدری به سمت اصولگرایان چرخش داشته است، گفت: او خیلی زیاد به سمت اصولگرایان چرخش داشته و امیدوارم چرخش اصولگرایانه روحانی مبارک باشد، البته مطمئن نیستم چون آقای روحانی استاد جنگ روانی و استفاده کردن از فرصت‌ها است. نمی‌دانم تاچه اندازه روی مواضع فعلی ایستاده است.

 

 

گفته می شود صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفته در هیچ دوره‌ای به اندازه دوره اصلاحات برای سیاست خارجی تلاش نشد، اما همه ما را متهم کردند و کار تا جایی رفت که بهترین فرزندان این مملکت همچون دکتر ظریف را می خواستند تا پای محاکمه ببرند.

 

استقبال بشار اسد از تاسیس دانشگاه آزاد در سوریه

رئیس جمهور سوریه در دیدار با ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد، از پیشنهاد تاسیس یک واحد جامع دانشگاه آزاد اسلامی در سوریه استقبال کرد.

 

 

 

انتقاد علی مطهری از اظهارات معاون قوه قضاییه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر معاون رئیس قوه‌ قضائیه درباره سپرده‌گذاران موسسات مالی غیرمجاز گفت که مقصر اصلی در بحران کنونی این موسسات، بانک مرکزی است نه مردم که به نظام مالی کشور اعتماد کرده‌اند.علی مطهری با اشاره به اظهارات اخیر معاون رئیس قوه‌قضائیه که گفته بود نباید سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز را مظلوم جلوه داد، اظهار داشت: ما نباید به نیت افراد کار داشته باشیم. افراد با هر نیتی در موسسات اعتباری سپرده‌گذاری کرده باشند وظیفه بانک مرکزی بوده که به موقع اطلاع رسانی کند.وی افزود: اگر موسسه‌ای در حال ورشکستگی است بانک مرکزی باید به مردم اعلام کند که در آنجا سپرده نگذارند یا اگر موسسه‌ای سود غیرمتعارف اعلام می کند به مردم هشدار بدهد که این فریب و نیرنگ است و انضباط مالی کشور را به هم می‌ریزد.نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: بانک مرکزی از سال ۸۶ که اجازه این نظارت‌ها بر موسسات اعتباری را داشته به این وظایف خود عمل نکرده و فقط تماشاچی بوده است تا این بحران به وجود آید

 

 

 

چرا در نماز جمعه بین مردم و مسئولان میله می‌کشید؟

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی می گوید: دوره ای بود که تریبون های نماز جمعه خیلی تاثیر داشت. الان فقط احساسات برانگیز است. او در بخشی از سخنان انتقادی خود در این خصوص گفت: مطلب مهم دیگر معیت است، یعنی همراه بودن. این معیت خیلی پیچیده نیست، اتفاقا روشن است. آدم تا با کسی نباشد نمی تواند باور کند. آن روز مردم در معیت با روحانیت بودند اما حالا نیستند. یک نماز جمعه داریم نگاه کنید بین مسئولان و مردم چقدر فاصله است. یک میله گذاشته اند، صف بسته اند، راه نمی دهند و بیرون می کنند. ماهیچ‌وقت این چنین نبودیم حتی امام خمینی (ره) هم ایگونه نبود و در میان مردم بودند. وقتی خود را از مردم جدا کردند هم به مرور خودشان نفهمیدند که چطور دارند زندگی می کنند، هم مردم نمی بینند که این طیف چگونه زندگی می کنند لذا هزار جور فکر و تحلیل می کنند.صحبت از خوبی و بدی نیست شاید این فردی که زندگی‌اش را جدا کرده است هیچ کاری هم نکند اما بحث بر سر این است که دوگانگی به وجود می آورد

 

 

 

 

 

 

ایستادگی سپاه در برابر توطئه‌ها دخالت در انتخابات نیست

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وی درخصوص شائبه فعالیت‌های سیاسی سپاه و القای نگرانی‌هایی در این زمینه نیز تصریح کرد: به نظر می‌رسد در این باره یک ترس ساختگی و غیرواقعی القا شده است. آیا در اینکه سپاه مدافع انقلاب اسلامی است و باید نسبت به توطئه‌ها در بزنگاه هایی مانند انتخابات که دشمن تلاش می‌کند از ناحیه آن به کشور ضربه وارد کند، شکی است؟ سخنگوی سپاه تاکید کرد: تلاش و ایستادگی سپاه برابر توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن و نقشه نفوذ آن را نباید دخالت در انتخابات تعبیر کرد. شریف در پاسخ به سوالی پیرامون حضور سرداران سپاه در عرصه انتخابات نیز خطرنشان کرد: قانون، پاسداران، ارتشیان و سایر افراد وابسته به نیروهای مسلح را منع نکرده است که در فرایند قانونی دموکراتیک از سیستم نظامی‌گری خارج شوند و خود را در عرصه انتخاب عمومی قرار دهند.

 

مربی پرسپولیس را به خاطر حضور دخترش به نیمکت راه ندادند

خبر ورزشی نوشت که روز گذشته وقتی مارکو، مربی برنساز پرسپولیس قصد داشت در ورزشگاه شهید کاظمی به سمت نیمکت پرسپولیس برود به خاطر حضور دخترش در کنارش اجازه نیافت تا روی نیمکت حاضر شود و از روی پله‌های منتهی به رختکن بازی را تماشا کرد.

 

 

 

 

فرود اضطراری هواپیمای قطری به علت اختلاف زن و شوهر ایرانی

زن ایرانی که به همراه شوهر و فرزندش دوحه قطر را به مقصد بالی ترک کرده بود، هواپیمای شرکت قطر ایرویز را مجبور به فرود اضطراری کرد. این زن ایرانی زمانی که شوهرش خواب بوده با استفاده از انگشت وی قفل گوشی شوهرش را باز می‌کند و پس از بررسی آن متوجه می‌شود که شوهرش به وی خیانت کرده است. وی به قدری از این اتفاق خشمگین شد که شروع به کتک زدن شوهرش کرد و حتی کارمندان کابینه هواپیما نیز نتوانستند وی را آرام کنند و در نهایت خلبان مجبور به فرود اضطراری شد/خبرگزاری فرانسه

 

ولیعهد عربستان چطور به ترامپ رشوه داد؟

این افشاگر سعودی که گفته می شود خود یکی از اعضای خاندان سلطنتی است فاش کرد در زمان حضور ترامپ در عربستان، یک کشتی متعلق به موسسه اقتصادی ترامپ با حضور در بندر جده، این رشوه را به صورت پول نقد، اوراق بهادار و جواهر تحویل گرفته است.  مجتهد گفت: با حضور ترامپ در عربستان و حمایت های واشنگتن بود که بن سلمان ۳۲ ساله توانست بن نایف و دیگر شاهزاده های کهنه کار را از گردونه رقابت خارج کند./ شبکه خبر

 

آمریکایی ها تلفن همسر آقای ظریف و صالحی را هک کردند!

حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین گفت: اخیراً یک تیم نفوذی از کشورمان به بخش ایران سازمان امنیت ملی امریکا نفوذ کرده بودند. بر اساس اطلاعات به دست آمده این سازمان تلفن تمام اعضای مذاکره کننده هسته ای و اعضای خانواده آنها را هک کرده بودند و حتی می دانستند که سر سفره شام چه می‌خورند و حتی حرف های خانواده آنها را هم شنود کرده بودند و من اینها را می‌گویم که NSA بداند ما به آن نفوذ کرده ایم. رئیس اندیشکده یقین گفت: ما تلفن‌های اشتون یا مونیز را هک نکرده بودیم اما آنها تلفن همسر صالحی و ظریف را هم هک کرده بودند با این وجود آیا آمریکایی ها برای مذاکره قابل اعتماد هستند؟ البته برای استاد غرب گرای بیسواد ما همین بس که نمی‌دانند آمریکا چیزی به نام وزارت امور خارجه و وزارت خانه ندارند./ خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*