اخبار استان/٣٠ آبان ماه اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

٣٠ آبان ماه اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتاب خراسان جنوبی همزمان با ٣٠ آبان ماه جاری در بیرجند خبر داد. احمد محبی امروز ٢۴ آبان ماه جاری در جلسه برنامه ریزی اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتاب خراسان جنوبی از ارسال بیش از ٢٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود:بخش ویژه جشنواره مربوط به تمامی کتب مؤلفین استانی( تألیف و ترجمه) با موضوعات مختلف که توسط ناشرین استانی چاپ و منتشر شده باشد، می‌شود. وی با بیان اینکه از نفرات برتر جشنواره در روز اختتامیه تقدیر خواهد شد یادآور شد:به نفر اول لوح سپاس، تندیس جشنواره به همراه سه‌ سکه کامل بهار آزادی ،به نفر دوم لوح سپاس جشنواره به همراه دو سکه کامل بهار آزادی و به نفر سوم لوح سپاس جشنواره به همراه یک سکه کامل بهار آزادی و همچنین در بخش ویژه به برترین اثر لوح سپاس، تندیس جشنواره به همراه مبلغ ١٠ میلیون ریال اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است؛سه‌شنبه ٣٠ آبان ٩۶ اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتاب خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

بهره مندی ۱۰۰۳ مددجوی بهزیستی استان از انشعابات رایگان
امروز خراسان جنوبی- گروه خبر
چندی پیش بعد از درج خبری که درباره استفاده مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی از خدمات رایگان زیرساختی برای مسکن های آن ها داشتیم، افرادی به ما اطلاع دادند که در خراسان جنوبی سخت گیری های زیادی در این زمینه وجود دارد. در همین راستا با مدیرکل بهزیستی استان گفت: از ابتدای امسال در استان ۱۰۰۳ نفر از انشعابات رایگان استفاده کرده اند. عرب نژاد تصریح کرد: برابر بخش نامه های ابلاغ شده از ستاد مسکن به استان و پیگیری واریزی های انجام شده به دستگاه های متولی و خدمت رسان انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و عوارض شهرداری برای یک نوبت برای افراد تحت حمایت رایگان بوده و از آن بهره مند می شوند.

به گفتۀ وی شرایط دریافت انشعابات رایگان ابتدا توسط بهزیستی به دستگاه های خدمات رسان معرفی و پس از بررسی شرایط آنان برای نصب اقدام می شود. این مقام مسئول خاطر نشان کرد که در این زمینه اطلاع رسانی هم انجام شده و واحدهای مددکاری ادارات بهزیستی در شهرستان ها به مددجویانی که واحد در دست ساخت دارند و یا واحد مسکونی آنان نیاز به نصب انشعابات و یا هزینه عوارض صدور پروانه دارند، اطلاع داده می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*