آخرین خبر :

پیامک

۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
یک مباشر خرید توافقی زعفران عنوان کرد:
تنظیم بازار و حمایت از زعفرانکاران، دو مزیت مهم خرید توافقی در بورس

به صورت خبر کار شود

www.eghtesadonline.com
۲
سرمایشی وگرمایشی آسا
لوازم گازسوز
لوازم کولر
آدرس بیست متری دوم غربی مدرس بین
نواب صفوی ۶و۴
۰۹۱۵۷۵۵۵۵۰۷ برادران کرمانی
در صورت تمایل مشتری به صورت آگهی کار شود
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۱۱:۳۰:۵۹ خوانده نشده خیر
۳
با سلام مسوولان فکری به حال طبقه کارگر و کم توان جامعه داشته باشند تبعیض و مشکلات اقتصادی کمر قشر کم توان را خم کرده و امید را از انان گرفته است
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۳:۴۴ خوانده نشده خیر
۴
فرماندار محترم بیرجند  نتیجه اقدامات انجام گرفته در خصوص کاهش هزینه های صدور پروانه ساختمانی به کجا رسید مردم بلاتکلیفند .
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۹:۱۵ خوانده نشده خیر
۵
آقای رییس جمهور فرانسه
فکر کردی که مردم فهیم ایران نمیفهمند که برای فروش سلاح به جنایتکاران سعودی علیه ملت سربلند ایران دهان باز میکنی و دم میشورانی؟
کاش برخی شرکت ها و تجار ایرانی ذره ای  غیرت در وجودشان بود تا از سلاح تحریم علیه همین کشورهایی که  برای رفع بیکاری در حال حاضر  شدیدا به ایران نیاز دارند استفاده نمایند!
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۲:۵۳:۵۸ خوانده نشده خیر
۶
نهادهای نظارتی آزمون های دستگاههای اجرایی که به صورت انفرادی برگزار می شودرابیشتر رصدکنند.اغلب دستگاههاباسواستفاده ازضعف قانون نسبت به بکارگیری نیروهای سفارشی درقالب قراردادی وشرکتی اقدام می کنندوپس ازمدتی اینهارابایک ازمون صوری تبدیل وضع می کنند.این مساله بامشاهده پست موردنیازوشرایط احرازپست ونوع مدرک تحصیلی موردنیازقابل مشاهده است.
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۰۸:۴۱:۲۷ خوانده نشده خیر
۷
زلزله کرمانشاه باعث شد تاحدودی به مشکلات عده ای از همشهریان خودمان در بیرجند توجه کنم.نمونه اش را روز پنجشنبه از محل ورودی صحن شماره یک مزارشهدای بیرجند بود یک یک خانه فروریخته قابل رویت است که پیرزنی در میان منزل تخریب شده اش در یک چادرزندگی می کند.شایدرسیدگی به این فردتوسط نهادهای مسوول نیازبه خبرنگار،عکاس و هیاهونداشته باشد.
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۲۲:۱۱:۳۰ خوانده نشده خیر
۸
مسئولین محترم :(شورای شهر.فرماندار و شهرداری  شهرستان بیرجند ) فصل سرما شروع شد لطفا در ابلاغ هزینه های صدور پروانه ساختمانی تسریع فرمایید.
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۱۳:۲۹:۰۷ خوانده نشده خیر
۹
شورای محترم شهر نتیجه اقدامات انجام گرفته در خصوص کاهش هزینه های صدور پروانه ساختمانی را پیگیری و با توجه به بلاتکلیفی شهروندان در آستانه شروع فصل سرما سریع تر اطلاع رسانی فرمایید . با تشکر.
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۱۳:۲۱:۱۲ خوانده نشده خیر
۱۰
سلام چرامسولین بامردم صادق نیستندشب دوم گفتندبرق همه شهرهای زلزله زده کرمانشاه وصل شده درصورتی که خیابان جلوی فرمانداری قطع بود.
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ ۱۹:۰۴:۱۶ خوانده نشده خیر
۱۱
زلزله چند شب قبل دربیرجندوحومه،وسکوت محض سایتهای خبری در برابر این حادثه،نشان داد این استان وقتی خبرزلزله اش مخابره نمی شود و در سایتهای اینترنتی جایگاهی پیدانمی کند،می توان پیش بینی کردکه خشکسالی،جاده های خراب،نبود راه آهن و بیکاری جوانان نیز گوش شنوایی درمرکزکشورندارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*