آخرین خبر :

تسهیلات ۴ درصدی برای توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسیرهای روستایی در سطح استان توسعه می یابند. مهدی گرجی افزود: با انعقاد تفاهم نامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با صندوق کارآفرینی امید، متقاضیان فعالیت در حمل و نقل روستایی که واجد شرایط لازم باشند جهت اخذ تسهیلات معرفی می شوند.
وی گفت: تسهیلات واگذاری به متقاضیان به میزان ۸۰ درصد قیمت خودرو بوده که سهم آورده متقاضی ۲۰ درصد و با بهره ۴ درصدی ارائه می شود و خودروهای واگذاری از نوع سواری کرایه با پلاک عمومی بوده که پس از دریافت باید در مسیرهای روستایی منتهی به شهرها فعالیت نمایند که در این زمینه و با پیگیری های انجام شده تا کنون تعداد ۳۶ متقاضی جهت مراحل اداری به صندوق معرفی شده اند.
وی افزود : توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مینی بوسی و ون نیز در دستورکار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار دارد و متقاضیان می توانند جهت پیگیری موضوع (توسعه و یا نوسازی ناوگان) به یکی از دفاتر نمایندگی شرکت های خودروساز(سروش دیزل مبنا – پیرو دیزل آسیا – هوراند خودرو دیزل – بهمن دیزل – ایران خودرو دیزل و سبلان خودرو مایوان) در استان و یا سایر استان های کشور مراجعه و اقدام کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*