آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای

بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای
طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی آغاز شد. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای تا ۲۵ آبان همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود. حسین خوشایند افزود: برنامه بازدید همگانی از ۱۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ ای ثابت دولتی در استان با هدف ترویج فرهنگ مهارت ‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی اجرا می شود. وی گفت: بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای فرصتی در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان این سازمان اعم از دانش ‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع و سایر اقشار را فراهم می‌ کند.
وی در ادامه افزود: معرفی سایت مشاوره شغلی به جامعه هدف و مشاوره رایگان شغلی در مراکز از برنامه‌ های پیش بینی شده در بازدید همگانی است.
آغاز ثبت نام شکارچیان در سامانه شکار وصید
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام شکارچیان در سامانه شکار وصید خبر داد.مهندس آرامنش،مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام شکارچیان در سامانه شکار وصید آغاز شده است،گفت:از این پس صدور هرگونه پروانه شکار منوط به ثبت نام شکارچیان قانونمند در این سامانه است.وی افزود:در راستای بخشنامه صادره از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور مبنی بر ورود اطلاعات شکارچیان در سامانه شکار و صید باید تمامی شکارچیان قانونمند نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

گشایش نمایشگاه سوغات
و ملزومات خانواده در بیرجند
نمایشگاه سوغات، هدایا و ملزومات خانواده با حضور ۶ استان در نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش یافت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نمایشگاه سوغات، هدایا و ملزومات خانواده با حضور ۳۰ شرکت کننده از استانهای خراسان های رضوی و جنوبی، کرمان، فارس، اصفهان و یزد گشایش یافت.در این نمایشگاه محصولاتی از جمله پوشاک، کفش، ترشی و انواع صنایع دستی را با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*