آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/کسب مقام سوم فرنگی کاران بزرگسال استان در رقابت های قهرمانی کشور

کسب مقام سوم فرنگی کاران بزرگسال استان
در رقابت های قهرمانی کشور
تیم کشتی فرنگی بزرگسالان خراسان جنوبی در رقابت های گروه «ج» قهرمانی کشور بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات کشتی فرنگی گروه «ج» بزرگسالان کشور گرامیداشت زلزله کرمانشاه با حضور ۱۰۰ نفر از استان های سراسر کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد. عباس سروری افزود: در این رقابت ها فرنگی‌کاران بزرگسال خراسان جنوبی با کسب ۴ نشان طلا و نقره بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.وی ادامه داد: ابوالفضل صاحبکاری در وزن ۸۲ کیلوگرم و علیرضا افتخاری در وزن ۷۲ کیلوگرم مقام نخست را بدست آوردند همچنین احسان چمانچی در وزن ۵۵ کیلوگرم و علیرضا خزاعی در وزن ۹۷ کیلوگرم مقام دوم این رقابت ها را کسب کردند. به گفته وی خراسان‌جنوبی با کسب ۲ نشان طلا و ۲ نقره بر سکوی سوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور ایستاد، فرنگی‌کاران گیلان قهرمان رقابت‌ها شد و خراسان‌شمالی نیز نایب قهرمانی رابدست آورد. تیم خراسان جنوبی به سرپرستی رضا کاهنی و مربیگری مسلم نادری‌خادم و محمد جمشیدی در این رقابت ها شرکت کرد.

افتتاح سالن اختصاصی مینی گلف کشور
با اعتبار ۱۵ میلیون تومانی در بیرجند
اولین سالن اختصاصی مینی گلف کشور در مجموعه ورزشی پوریای بیرجند با اعتبار ۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی فریدون یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف کشور در مراسم افتتاحیه اولین سالن اختصاصی مینی گلف در بیرجند گفت: هدف ما پیشرفت و توسعه گلف در کل کشور است و این رشته نیز نیاز به توجه ویژه مسئولین دارد. وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از ظرفیت های خوبی در رشته گلف برخوردار است ، تصریح کرد: فدراسیون گلف برای توسعه این رشته در نظر دارد با تربیت بازیکنانی قوی و با تکنیک، اردوهای متمرکز زیر نظر مربیان برجسته برگزار نماید. در ادامه مریم بهدانی رییس هیات گلف استان گفت: تلاش‌های لازم برای تجهیز امکانات مناسب ورزشکاران هیات گلف درنظر گرفته شده و ورزشکاران زیادی جذب این رشته شده اند. وی اضافه کرد: نگاه مابه ورزش گلف یک نگاه همگانی است چرا که اعتقاد داریم باید این ورزش در تمامی سطح استان فراگیر شود. وی افزود: جهت ارتقای رشته گلف در خراسان جنوبی دوره های مربیگری را برگزار خواهیم کرد.

صعود دوچرخه سوار استان به لیگ برتر کشور
دوچرخه سوار خراسان جنوبی به لیگ برتر کشور صعود کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور با حضور ۲۴ تیم از سراسر کشور در دو بخش تیمی و انفرادی رشته های استقامت و تریل به میزبانی استان همدان و شهرستان تویسرکان برگزارشد. در این رقابت ها محمد رضایی نماینده خراسان جنوبی که با تیم‌دوچرخه‌سواری بالابان چابهار قرارداد بسته است توانست برای دومین‌بار سهمیه لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور را بدست آورد. همچنین در بخش تیمی مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور رکاب‌زنان بالابان چابهار قهرمان شدند، پدافند هوایی مقام دوم و هیات دوچرخه‌سواری نهاوند مقام سوم را بدست آوردند.

علی مهرجوییان رئیس انجمن فوتبال استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه سالن مینی گلف استان با زیربنای ۲۵۰ متر و اعتبار ۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت:این پروژه از سال ۱۳۹۰ بدون هیچ گونه وام و با هزینه شخصی افتتاح شده که شامل طبقه همکف برای وزنه برداری و یک طبقه برای سالن مینی گلف اختصاص یافته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*