پیامک

۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
بدین وسیله از مسوولان اداره کل گاز استان بخاطر زحماتی که برای قطع و وصل گاز خانه اینجانب داشتند و حق الناس را رعایت کردند تقدیر و تشکر فراوان می گردد ۰
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۵:۵۹:۱۹
۲
متاسفانه مدیریت یکپارچه ای برای شناسایی نیازمندیها،نظم بخشی به اولویت هاوحرکت درجهت رفع کاستی هادراستان وجودنداردوهرازگاهی شاهدبرگزاری همایشهاوجلساتی هستیم که هیچ نقشی دررسیدن به اهداف برگزاری این همایشهاندارد.دولت بایدبه سمتی برودکه اموراجرایی راشخصاویاازطریق بخش خصوصی مولدانجام دهدوگرنه سرمایه رابه نهادی دادن وهزینه کردن هنرنیست.
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۳:۳۸:۴۹ خوانده نشده خیر
۳
مسئولین محترم جان چند انسان بیگناه باید گرفته شود تا جاده بیرجند سربیشه دو بانده شود ?بیشتر راه های استان های دیگردوبانده است این استان هم جزو خاک ایران است
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۳:۳۲:۳۰ خوانده نشده خیر
۴
مسوولان همایشی باعنوان”شبانان وگله داران”کرده وهدف ازبرگزاری همایش راتوجه مسوولین به این قشرکمتردیده شده عنوان کرده است. اگرقرارباشدبرای هرقشری همایش گرفته شودکه دیده شوند، اتلاف سرمایه است وخروجی هم برای مدعوین نخواهدداشت.رفع تبعیض و ایجاداحساس فرصت برابربرای همه مردم،موجب ارج نهادن به همه اقشارمی گردد.
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۳:۳۲:۲۰ خوانده نشده خیر
۵
س چهکندامام علی ۱۶اگه جز……. بود بیشتررسیدگی میشد …….مسولین ازشما معجزه نخواستیم صدمتراسفالت فقط
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۹:۵۳ خوانده نشده خیر
۶
درخبرهاآمده بودتشکیل شورای امربه معروف درهفتادسازمان استان.متولیان این امربایدبدانندکه اگردرکشان ازامربه معروف ونهی ازمنکرفقط درحدحجاب و این مسائل است هزینه و جلسات بی فایده است.یک باراگرکسی ازاین آقایان شنیده باشدکه معضل اساسی استان دراشتغال جوانان،پارتی بازی است بایدتبریک گفت ولی قطعااراده ای برای برخوردبااین منکرواین مفسدین نیست.
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۱۰:۱۳:۵۱ خوانده نشده خیر
۷ ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۳:۲۸ خوانده نشده خیر
۸
سلام و احترام. از شهرداری محترم قلبا گلایه مندم، بخاطر چند میلیون، آسایش و آرامش و روح و روان مردم را نادیده میگیرد. نبش پونه ۹ معبر باریکی است که دو ماشین به زحمت و با استرس از کنار هم عبور میکنند با این وجود چند واحد تجاری از جمله سوپر مارکت متاسفانه پیاده رو را هم اشغال کرده اند. حتی کاسب محترم صندلی کار خود را نیز در پیاده رو گذاشته و واقعا عبور و مرور زن و بچه مردم را با مشکلات مواجه نموده است. نمیدونم چطور صدای اهالی محله را به گوش مسوولین برسانیم
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۲:۳۰ خوانده نشده خیر
۹
سلام.دوباره فصل مدارس شد و تعداد فراوان ماشین های پلاک دولتی و رساندن فرزندان مدیران به درب مدارس شون با امکانات بیت المال . . . !
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ۰۸:۵۸:۰۰ خوانده نشده خیر
۱۰
وقتی یه مدیربعدازچندسال مدیریت برمیداریدومعلم میکنیدآیامدیرسابق توانایی تدریس داردوآرامش دانش آموزومعلم فراهم است
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۳:۰۲:۱۸ خوانده نشده خیر
۱۱ ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۲:۵۴:۳۰ خوانده نشده خیر
۱۲
جوانی هستم متاهل جویای کار نگهبانی و خدماتی و…مدرک دیپلم)۰۹۳۳۴۸۵۵۷۰۴
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۲:۱۶:۳۱ خوانده نشده خیر
۱۳
اعضای محترم شورای اسلامی بیرجند،مردم این شهربه شمااعتماد کرده اندتانماینده آنهادرشورای اسلامی وتصمیم گیرنهایی درخصوص وضعیت شهرشان باشید.هرگونه مشورت بانهادهای غیرمرتبط به جهت کسب تکلیف،غلط وقطعابه ضررمنافع شهروندان وآینده کاری شما خواهدبود.چون دراین صورت وظایفتان لوث می شودوچنین شورایی اختیارات کافی وتصمیات درست نخواهدداشت.
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۱:۲۳:۳۷ خوانده شده خیر
۱۴
با سلام مسئولین به فکر دوبانده شدن جاده بیرجند سربیشه باشند چقدر کشته?
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۱۸:۵۷:۵۹ خوانده شده خیر
۱۵
باسلام حقوق بازنشستگان اموزش وپرورش باتاخیر واریزمیشود به کی شکایت کنیم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*