آخرین خبر :

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس؛ کتاب « زن و سنگر» در خراسان‌جنوبی رونمایی شد

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از مسئولان استانی، کتاب « زن و سنگر» در بیرجند رونمایی شد. کتاب «زن و سنگر» در همایش استانی تکریم فعالان کتاب و کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس در بیرجند رونمایی شد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی در این مراسم با بیان اینکه دشمن چشم به فرهنگ کشور دارد، اظهار کرد: باید مرزهای فرهنگی خود را محکم کنیم.
محمد رضا رضایی، با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بدون چشم داشت برای دفاع از خاک وطن تلاش کردند، افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که دشمن نمی ‌واند در خاک ایران نفوذ کند. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا، رزمندگان و ایثارگران باشیم، تصریح کرد: امروز دشمن از مرزهای جغرافیایی وارد نمی‌شود چرا که مرزهای فرهنگی را هدف قرار داده است.
رضایی با بیان اینکه بر همه وظیفه است به عنوان سربازان و حافظان نظام نگذارند دشمن از مرزهای فرهنگی به اسلام ضربه بزند، افزود: فعالان کتابخانه‌ای باید اسناد مربوط به دفاع مقدس را در اختیار مردم قرار داده و در جامعه نشر دهند. وی با بیان اینکه جوانان بیش از هر قشری مورد توجه دشمن قرار دارند، اظهار کرد: باید جوانان امروزی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های فرهنگی با دشمن مقابله کنند. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امید است همانگونه که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با درس گرفتن از فرهنگ عاشورایی در برابر دشمن مقاومت کردند، ما نیز با درس گرفتن از این فرهنگ در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم. رضایی یادآور شد: فعالان کتابخانه‌ای باید به عنوان سربازان فرهنگی جامعه اقدامات مطلوبی برای دفاع از نظام انجام دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*