نجمه خدمتی امروز در نخستین مرحله رقابت های تیراندازی انتخابی بازی های آسیایی ژاپن

نجمه خدمتی امروز در نخستین مرحله رقابت های تیراندازی، انتخابی تیم ملی بازی های آسیایی ژاپن با حریفان خود رقابت می کند. این رقابت ها با حضور ۱۰۳ تفنگدار خانم و آقا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران امروز برگزار می شود.
برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال قاینات
مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ فوتبال شهرستان قاینات روز جمعه ۱۴ مهرماه برگزار می شود. این رقابت ها به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر برگزار می شود. تیم های شهدای پهنایی و شهدای شیر مرغ و همچنین دو تیم کویر فیروزآباد و دهیاری بزن آباد ساعت ۱۵ به مصاف هم می روند.
مراسم معارفه مسئول ورزش و جوانان طبس برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه حسین قدیمی ضمن تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و مدیرکل ورزش و جوانان گفت: امر ورزش و حل مسائل و مشکلات جوانان با کمک و مساعدت تمامی نهادها امکان پذیر است. مهرانپور معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان اشان حسین قدیمی را به سمت مسئول امور ورزش و جوانان طبس منصوب کرد.
مصاف پیشگامان بیرجند با خلیج فارس میناب در بیرجند
تیم فوتبال پیشگامان بیرجند در لیگ دسته ۳ کشور، فردا میزبان نماینده بندرعباس است. تیم پیشگامان بیرجند در چهارمین هفته لیگ دسته ۳ فوتبال کشور، فردا (پنجشنبه ۱۳ مهر) ساعت ۱۵:۱۵ در زمین چمن شماره یک آزادی میزبان تیم خلیج فارس میناب خواهد بود. تیم پیشگامان ۲ دیدار نخست خود را با نتیجه ۱ بر صفر و ۲ بر صفر به حریفان واگذار کرد. مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور با شرکت ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*