آخرین خبر :

فرمانده انتظامی استان: متدین ترین مردم کشور را در خراسان جنوبی داریم روزنامه امروز خراسان جنوبی، رسانه پرمخاطب و مورد اعتماد مردم است

مدیرمسئول و سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا با وی گفت و گو کردند.
در این نشست صمیمانه فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش و جایگاه مهم رسانه ها در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و افکار سازی در جامعه، گفت: رسانه ها اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری چشم و گوش مردم برای رصد حقوقشان و انعکاس و پیگیری مطالباتشان هستند و البته حرکت در این راستا کار سخت و طاقت فرسایی است.
خراسان جنوبی خبرنگاران پرتلاش، متعهد
و مومنی دارد
سردار مجید شجاع با بیان اینکه خراسان جنوبی خبرنگاران پرتلاش، متعهد و مومنی دارد، افزود: روزنامه امروز خراسان جنوبی یکی از رسانه های مکتوب و پرمخاطب استان است که توانسته اعتماد مردم را جلب نماید و در تعامل با نیروی انتظامی در راستای فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور حفظ امنیت پایدار و البته تولید امنیت نیز زحمات زیادی متحمل شده که از دست اندرکاران این روزنامه به این خاطر قدردانی می نمایم.
عذرخواهی از مردم به خاطر برخی نقایص را
کسر شأن خود نمی دانیم
وی با بیان اینکه رسانه ها علاوه بر حفظ امنیت در تولید امنیت نیز نقش مهمی ایفا می کنند، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد و حفظ امنیت و آرامش جامعه، مدافع حقوق مردم نیز می باشد و باید مطالبه گری نماید و دستگاههای دیگر و البته آحاد جامعه هم باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند زیرا کل جامعه در ایجاد و حفظ امنیت، تکلیف دارند.
سردارشجاع تصریح کرد: حتما در کار نیروی انتظامی و ما نقص وجود دارد لیکن ما عذرخواهی از مردم به واسطه برخی نقایص را کسر شأن خود نمی دانیم و با کمال افتخار دست مردم را می بوسیم و از آنان عذرخواهی نموده و سپاسگزار تعاملات و همراهی های آنان هستیم.
ارتباط ما با تمامی رسانه های استان به اندازه کافی نبوده است
فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: عدم تجاوز به حریم امن مردم و حفظ امنیت و آرامش آنها، مهمترین هدف و آرمان ماست. البته بعضا اطلاع رسانی های ما و ارتباطمان با تمامی رسانه های استان به اندازه کافی نبوده که باید این ارتباط تقویت شود.وی با اشاره به اینکه متدین ترین مردم کشور را در استان خراسان جنوبی داریم، اضافه کرد: عمر مدیریت ها و مسئولیت ها کوتاه و گذراست و فرصتی برای خدمت به مردم است که امیدواریم همه ما به بهترین شکل ممکن از این فرصت ها به منظور ارائه خدمت بی منت به مردم استفاده نماییم.
کار رسانه ها و خبرنگاران جهادی است
و معمولا دیده نمی شود
سردار شجاع همچنین گفت: سرعت و شفافیت در اطلاع رسانی جلوی شایعات را گرفته و سطح احساس امنیت در جامعه را ارتقا می بخشد و من از رسانه های استان که پل ارتباطی ما و مردم هستند و در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه همراه نیروی انتظامی گام برمی دارند بار دیگر قدردانی می کنم زیرا رسانه ها و خبرنگاران کار جهادی انجام می دهند و معمولا هم تلاش آنها و زحمات و هزینه هایی که در این راه متحمل می شوند، دیده نمی شود.
ایجاد امنیت با نیروی اتتظامی؛ تقویت احساس امنیت با رسانه ها
مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا به جان برکفان عرصه ایجاد امنیت و آرامش پایدار و قدردانی از تعاملات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: ایجاد و تولید امنیت با نیروی انتظامی است و ما هم تلاش می کنیم تا در جهت تقویت احساس امنیت در بین مردم گام برداریم و آمادگی داریم بیشتر و بهتر در این راستا با نیروی انتظامی تعامل داشته باشیم.
اعتماد مردم به رسانه های مکتوب
محمود حیدری با اشاره به اعتماد مردم به رسانه های مکتوب، تقویت تعامل میان رسانه ها و نیروی انتظامی را خواستار شد و افزود: ما علاوه بر انتشار روزنامه امروز خراسان جنوبی و هفته نامه بیرجند امروز، هفته نامه هایی را نیز با عنوان درمیان امروز و زیرکوه امروز برای این دو شهرستان محروم از رسانه ، منتشر می کنیم و قصد داریم برای سایر شهرستان های فاقد رسانه استان نیز هفته نامه منتشر نماییم.حیدری اضافه کرد: قطعا چنانچه اخبار و اطلاعات حوزه انتظامی به هنگام و کامل به دست رسانه ها برسد و منعکس شود از ایجاد برخی موج های منفی و شایعات که سطح احساس امنیت را در بین مردم پایین می آورد، جلوگیری خواهد شد.
روزنامه ها سند مکتوب اند و برای ما
اهمیت ویژه ای دارند
مدیر مسئول و سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی با جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز دیدار کردند. سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر نیز در این دیدار با بیان اینکه روزنامه ها سند مکتوب هستند و برای ما اهمیت و جایگاه ویژه ای دارند، گفت: در راستای ایجاد و حفظ امنیت و جان و مال مردم هیچ محدودیتی نداشته و نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان های پیشرو در مبارزه با مواد مخدر است، افزود: خراسان جنوبی به لطف خدا توفیقات خوبی در مبارزه با مواد مخدر و نیز کاهش آمار سایر جرایم داشته است و این توفیقات مرهون تعامل خوب مردم استان در مباحث امنیتی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی فرزندان همین مردم در لباس نیروی انتظامی است.
آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن در شأن مردم استان علم و ایمان نیست
سرهنگ فاضل دادگر تصریح کرد: رانندگی ما در خراسان جنوبی با مشکل روبروست و آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن در شأن مردم استان علم و ایمان نیست. متاسفانه در بیش از ۴۳ درصد تصادفات استان، عامل نیروی انسانی دخیل می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*