در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بشرویه اعلام شد : کشف بیش از ۸۳ درصد سرقت ها در بشرویه

در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بشرویه اعلام شد :

کشف بیش از ۸۳ درصد سرقت ها در بشرویه

فرمانده انتظامی بشرویه گفت: در یکسال گذشته بیش از ۸۳ درصد از سرقت های رخ داده در این شهرستان کشف و شناسایی شده است. سرهنگ محمود علیپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بشرویه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی از بزرگ ترین سازمان هایی است که در کشور فعالیت می کند و خطیرترین وظیفه یعنی برقراری امنیت را بر عهده دارد. وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر ‘ پلیس برای امنیت، امنیت برای همه’، ادامه داد: برقراری امینت نیازمند وجود پلیسی آگاه، مقتدر و هوشمند است و این موضوع نیز جز با مشارکت مردم جامعه محقق نمی شود.

آغاز مرحله دوم طرح ضربتی اشتغال در روستای خور

بخش آموزش طرح ضربتی تولید و اشتغال در روستای هدف گردشگری خور شهرستان خوسف آغاز شد.مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف هدف از اجرای این طرح را ایجاد اشتغال از طریق احیای صنایع دستی اعلام کرد و گفت: طرح ضربتی تولید و اشتغال از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور در ۷۲ روستای ایران اجرا می شود که روستای خور به عنوان منتخب خراسان جنوبی مجری این طرح است.

کاشت ۱۰۰ پیاز گل نرگس در کوه نرگسی خوسف

با هدف حفظ اثر ملی طبیعی شهرستان خوسف، ۱۰۰ پیاز گل نرگس در کوه و دشت نرگسی این شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان کاشته شد. مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف در این مراسم گفت: به علت خشکسالی های پی در پی، پیاز گلهای نرگس کوه نرگسی که در نزدیکی روستای دستگرد قرار دارد خشک شده که این پیازها در این منطقه کاشته شد.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد قائنات منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات را منصوب کرد.به گزارش ایسنا، در بخشی از حکم دکتر فرهاد رهبر خطاب به دکتر محمود مختاری آمده است: «بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات» منصوب می‌شوید.»همچنین دکتر رهبر در پیامی جداگانه از زحمات حسین اسفرقی، رئیس سابق واحد قائنات تقدیر کرد.

معرفی شهردار قهستان

استانداری خراسان جنوبی طی حکمی شهردار قهستان را منصوب کرد. مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: از سوی شورای اسلامی شهر قهستان، دهقان تنها، شهردار سابق این شهر به عنوان شهردار معرفی و حکم وی از سوی استانداری ابلاغ شد.داداشی نیاکی افزود: از ۲۷ شهرداری خراسان جنوبی تاکنون تنها برای شهرهای شوسف، زهان و بشرویه حکم شهردار ابلاغ شده است.هنوز ۹ شهرداری استان شامل شهرهای حاجی آباد، اسدیه، سه قلعه، نهبندان، اسفدن، قاین، دیهوک، طبس و بیرجند بلاتکلیف هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*