در سایه عشق، قدرتمند شوید

 

 

هر فرد، باید در زندگی مشترک دارای استقلال و قدرت باشد، قدرتی که هم به شریک زندگی لطمه نزند، هم موجب پیشرفت و کسب موفقیت او در زندگی شود. زنان به خوبی می‌دانند که چگونه می‌توانند مورد عشق و احترام شوهرشان قرار بگیرند و همزمان احساس قدرتمندی و مستقل بودن را تجربه کنند. تکنیک‌های زیر راهنمای خوبی برای قدرت بخشی به زنان است:

 

عشق، همسر، احساسات،زنان، جدال های زن و مرد، اعتماد به نفس، صبور، مهارت، خانواده، عشاق موفق،مجله خانواده

* احساسات خود را کنترل کنید

بعضی از زنان قادر به کنترل هیجانات و احساسات خود نبوده و یا از کوره در رفتن و احساساتی شدن، موجب تضعیف روح و روان خود می‌شوند، در حالی که زنان قدرتمند زنانی هستند که می‌دانند چگونه احساسات خود را کنترل کنند و محیط خانواده را در آرامش نگه دارند. طبیعی است آرامش فرزندان و شوهر یک زن، در گرو آرامش خود آن زن است.

*فرصت‌ها را دریابید

بسیاری از جدال‌های زن و مرد ناشی از تفاوت زنان و مردان در مورد همدیگر است. مردان بنا بر تفاوت‌های جنسیتی تمایل به پرگویی ندارند و ترجیح می‌دهند مسایل و موانع را در ذهن خودشان تحلیل و بررسی کرده و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کنند، اما زنان ترجیح می‌دهند افکارشان را به زبان بیاورند و بعد تصمیم بگیرند و این به آن معنی نیست که زنان زیاد حرف نزنند، بلکه تأکیدی است بر این که زنان قدرتمند خوب می‌دانند در چه زمان و مکانی، چه سخنی را بگویند.

* قدرت ببخشید و قدرتمند بمانید

آدمی آنچه از خود بروز دهد، مطابق قانون جاذبه، همان را دریافت می‌کند. زنان در صورتی که می‌خواهند قدرتمند باشند، باید به شوهرشان قدرت ببخشند. تحسین نقاط قوت مرد و قدردانی از آن موجب می‌شود وی نیز به تدریج نقاط مثبت همسرش را دریابد و به آن ببالد.

* استقلال مالی و اعتماد به نفس

استقلال مالی چیزی است که به آدمی قدرت می‌بخشد. آموختن مهارت‌هایی که موجب کسب درآمد شود به زنان کمک می‌کند، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و احساس قدرتمند بودن کنند.

* تحکیم پایه‌های قدرت با عشق

زنان با عشق ورزیدن به شوهرشان، می‌توانند روابط خود را تحکیم بخشیده و در کنار شوهرشان احساس قدرت کنند.

* صبور و متفکر باشید

صبور بودن یکی از ویژگی‌های افراد قدرتمند است. آموختن این مهارت چندان سخت نیست. صبور بودن به زن و مرد اجازه می‌دهد با آگاهی و آرامش بیشتری تصمیم گرفته و از بروز هر گونه اشتباهی جلوگیری کنند. افراد صبور قادرند بهتر فکر کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*