آخرین خبر :

اندیشمند تازه مسلمان: دوری از مادیات مهمترین درس قیام امام حسین (ع) است

اندیشمند تازه مسلمان شده مکزیکی گفت: تبعیت از قرآن، حرکت در مسیر درست و دوری از مادیات مهم ترین درس قیام امام حسین (ع) است.
خوزه لوئیس که به خراسان جنوبی سفر کرده است، افزود: امام حسین (ع) پیرو خدا، قرآن و راه درست بود و چنین شخصیت بزرگی نمی توانست با یزید بیعت کند. وی بیان کرد: وقتی در مورد زندگی حضرت علی (ع) و اهل بیت مطالعه کردم دریافتم که علی (ع) تنها کسی است که به شکل کامل قرآن را درک کرد و شان نزول آیات را هم می دانست. وی گفت: امام علی(ص) داماد پیامبر(ص)، شجاع ترین فرد و حاکم نمونه بود و به فهم قرآن عالم بود، فهم قرآن علم و ‌حکمت می خواهد.
اندیشمند تازه مسلمان ادامه داد: در سوره اخلاص، خداوند بی نیاز و یکتا توصیف شده و من با خواندن این سوره به یگانگی خدا ایمان پیدا کردم.
وی گفت: در دین مبین اسلام شراب نوشی، نگاه کردن به صحنه های هرزه نگاری و خوردن گوشت خوک حرام است اما در مسیحیت چیزی به نام حرام و حلال وجود ندارد.
وی اظهار کرد: در مکتب اسلام فقط یک خدا وجود دارد اما در مسیحیت خداوند را سه نفر با عنوان پدر، پسر و روح القدس می دانند و بنا براین عاقلانه نیست که خداوند سه تا باشد و مکتب اسلام کامل است چون خداوند را واحد می داند. لوئیس گفت: از وقتی مسلمان شدم و هر روز نماز می خوانم، متحول شدم و کسی که ۲ هفته نماز بخواند دیگر نمی تواند کار حرام انجام دهد.
وی اضافه کرد: در مکزیک ۹۹ درصد مردم کاتولیک هستند و در کتابخانه های آنجا هیچ کتابی در مورد اسلام نیافتم. خوزه لوئیس که نام اسلامی اش محمد علی حسین است مدت ۱۴ سال است که به دین اسلام مشرف شده و چهار سال است که به مذهب شیعه گرویده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*