اخبار کوتاه ورزشی استان/معرفی برترین تیراندازان دانشگاه بیرجند 

معرفی برترین تیراندازان دانشگاه بیرجند

رقابت های تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان  گفت: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و « گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی» یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند برگزار شد. سعید ایل‌بیگی بیرجند افزود:  حسین صالحی ،علی سطوتی و مهدی عبدالهی اول تا سوم شدند. همچنین در بخش بانوان دکتر اعظم کاهنی ، زهره حسن‌پور و  میخوش نفرات اول تا سوم شدند.

اعزام تیم جودوی بانوان استان به رقابت های کشوری

تیم جودوی خراسان جنوبی به رقابت های کشور اعزام شد. در رقابت های جودوی قهرمانی کشور که ۱۵ مهرماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود از خراسان جنوبی قربانی و ضامن در رده جوانان و سامعی نیا، عباسی، مشمولی، عربی ، محمدی و ذوقی در رده نوجوانان به این رقابت ها اعزام می شوند.

برگزاری ورزش صبحگاهی در بیرجند

ورزش صبحگاهی در بیرجند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد. به مناسبت روز جهانی سالمند ورزش صبحگاهی با حضور ۱۲ نفر از بانوان و آقایان سالمند در محل پارک آزادی بیرجند برگزارشد.

اعزام تیم جوانان کشتی آزاد استان  به مسابقات کشور

رئیس هیأت کشتی استان گفت: تیم جوانان کشتی آزاد خراسان‌ جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شد.عباس سروری افزود:اعضای تیم مصطفی داور،محمد آدینه و مصطفی اردونی از شهرستان نهبندان ، علیرضا صابریان و احمد جمالی مقدم از شهرستان بشرویه ، محمد رضا رحمانی فرد و امیر سرزهی از شهرستان بیرجند و امیر برات پور از شهرستان قائن تیم کشتی استان را تشکیل می دهند. سروری ادامه داد:حسین بخشی و مجتبی سروری به عنوان مربی و کاهنی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند. گفتنی است رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*