آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی استان/اعضای تیم کشتی جوانان استان انتخاب شدند

پیگیری رقابت های لیگ دسته سوم کشور

توقف تیم پیشگامان خراسان جنوبی در رقابت با تیم شاهین زاهدان

تیم پیشگامان خراسان جنوبی دردومین دیدارخود مقابل تیم شاهین زاهدان در لیگ دسته سوم کشور با نتیجه ۲ برصفر بازی را واگذار کرد. پیش از این تیم پیشگامان بیرجند در مقابل بردسیر کرمان بازی را یک برصفر واگذار کرد و در حال حاضر با کسب ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته سوم کشور قرار دارد.

 

اعضای تیم کشتی جوانان استان انتخاب شدند

نفرات برتر انتخابی تیم کشتی جوانان استان جهت حضور در مسابقات کشوری که از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه در شهرستان دامغان استان سمنان برگزار می شود، انتخاب شدند. در این مسابقات در وزن ۵۷ کیلوگرم: مصطفی داور از شهرستان نهبندان،  وزن ۶۱ کیلو گرم: محمد آدینه شهرستان نهبندان،  وزن ۶۵ کیلو گرم: مصطفی اردونی شهرستان نهبندان، وزن ۷۰ کیلو گرم: علیرضا صابریان از شهرستان بشرویه،  وزن ۷۴ کیلو گرم:  امیر برات پور شهرستان قائن ،  ورزن ۷۹ کیلوگرم: احمد جمالی مقدم از شهرستان بشرویه، وزن ۸۶ کیلو گرم: محمد رضا رحمانی فرداز شهرستان بیرجند،  وزن ۹۷ کیلوگرم:  امیر سرزهی ازشهرستان بیرجند در وزن ۹۲ کیلو گرم:  رامین کیان نژاد از شهرستان بیرجند  به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

درخشش تیم کاراته استان در رقابت های کشور

تیم کاراته کنترلی بانوان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری سبک وادوریو خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت ها که به میزبانی استان البرز برگزار شد در بخش کومیته عالیه سادات حسینی در وزن ۲۸- با غلبه برحریفان خود به مقام قهرمانی رسید، زینب مختاری در وزن ۲۶- نایب قهرمان شد و فاطمه اسدپور در وزن ۲۸- و فائزه بشگزی در وزن ۳۴- هم در جایگاه سوم ایستادند. همچنین در بخش کاتا مهدیه الوانی در رده سنی۱۴ و ۱۵ سال، زینب مختاری در رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال و فاطمه محمدی در رده سنی بالای ۱۶ سال به مدال برنز دست یافتند. گفتنی است در این رقابت ها کاپ اخلاق به تیم خراسان جنوبی تعلق گرفت.

 

برترین های تیراندازی اهداف پروازی در نهبندان

برترین های مسابقه تیراندازی اهداف پروازی « تراپ» در نهبندان معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی با حضور ۳۰ نفر از تیراندازان شهرستان بیرجند، نهبندان و استان سیستان و بلوچستان  در پارک جنگلی شهرستان نهبندان برگزارشد  که در پایان علیرضا رضایی مقام اول،  رامین خزاعی مقام دوم و  اتابک احمدی مقام سوم را بدست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*