آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/تولید عسل شیر در فردوس

با ورود دام به استان زمینه های فعال سازی بازارچه های مرزی استان فراهم خواهد شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان گفت: با ورود دام به استان از کشور افغانستان، زمینه های فعال سازی بازارچه های مرزی استان نیز بیش از پیش فراهم خواهد شد. بی بی عصمت سرفرازی مرتفع شدن مشکلات امنیتی در بازارچه مرزی دوکوهانه رامورد تاکید قرار داد و افزود: مباحث بهداشتی و درمانی نیز باحضور مسئولین ذی ربط باید بطور ویژه مورد تاکید قرار گرفته و مرتفع شود.
تولید عسل شیر در فردوس
عسل شیر در فردوس تولید شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، خلیلی اول در کنار شغل معلمی خود به تولید عسل جدید از زنبور با عنوان عسل شیر پرداخت. وی برای تولید عسل، شیر طبیعی را از دامدار خریداری و آن را در ظروف مسی جوشانده و بعد در ظروف شیشه ای سرد و مقداری گلاب و شکر به آن اضافه می کند. او این کار را تنها با کندوی ۱۱ هزار تومانی شروع کرده است و در حال حاضر حدود ۸۰ کندو دارد.
دوره آموزشی سواد فضای مجازی در خراسان​ جنوبی برگزار می‌شود
مسئول دفتر استانی فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی سواد فضای مجازی در خراسان​ جنوبی خبر داد و گفت: این دوره در روزهای پایانی مهرماه برگزار می‌شود.به گزارش تسنیم، سعید کسرایی‌نیا در نشست خبری پیرامون سواد فضای مجازی اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌های سراج در حوزه رسانه و خبری است.
همایش یاوران نماز جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی برگزار شد
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: همایش احیای امر به معروف و نهی‌ازمنکر یاوران نماز جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. حجت‌الاسلام حسین کمیلی در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه یاوران نماز در ادارات نقش مهمی ایفا می‌کنند، افزود: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی نماز و تشویق فعالان نماز در هلال احمر استان برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام گزینش کشور
در اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی
در راستای آگاه سازی کارکنان با نظام گزینش کشور و قانون گزینش، دوره آموزشی آشنایی با نظام گزینش کشور طی دو روز ویژه مدیران وروسای ادارات ستادی وشهرستانی و کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی برگزارشد. در مجموع حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان این اداره کل در این دوره که بمدت ۲ ساعت آموزشی محاسبه خواهدشد شرکت داشته اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*