اخبار ورزشی کوتاه استان/برگزاری همایش دوچرخه سواری در بشرویه

برگزاری همایش دوچرخه سواری در بشرویه
همایش دوچرخه سواری رهروان شهدا راهیان کربلا در شهرستان بشرویه برگزارشد. این همایش به همت هیات ورزشهای همکانی وکانون بسیج ورزشکاران وهمکاری تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. ورزشکاران مسیر استادیوم تختی تا گلزار شهدا را رکابزنی کردند و در پایان به نفرات شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

معرفی برترین های ورزشی بانوان سربیشه
مسابقات ورزشی شهرستان سربیشه با معرفی برترین ها پایان یافت. به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات والیبال، دال پلان و هفت سنگ ویژه بانوان در درح سربیشه برگزار شد که در پایان در رشته والیبال تیم بسیج و تیم کانون ام ابیهای فرمانداری مقام های اول و دوم و در رشته های دال پلان و هفت سنگ نیز به ترتیب زهرا اکبری و فاطمه براتی موفق به کسب مقام های اول این دوره از مسابقات شدند.

معرفی برترین های تنیس روی میز استان
رقابت های تنیس روی میز استان با معرفی برترین ها پایان یافت. حمیدی رییس هیات پینگ پنگ استان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نوجوانان استان اعزامی به مسابقات کشور با حضور ۳۱ بازیکن از شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس در سالن ورزشی شهید سرحدی بیرجند برگزارشد. وی افزود: در این رقابت ها پویا احراری مقام اول، مصطفی طاهری مقام دوم ، حسین یعقوب نژاد و علیرضا عباسپورفرد مشترکاً سوم شدند. گفتنی است سه نفر برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۷ مهرماه بصورت تیمی ، انفرادی و دوبل در استان قزوین برگزار می شود، اعزام می شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*