اخبار ورزشی استان/اجرای طرح استعدادیابی هندبال در طبس

آموزش Gps ویژه کوهنوردان بیرجند
دوره آموزش کار با Gps ویژه کوهنوردان درشهرستان بیرجند برگزار شد.۱۲ کوهنور بیرجندی نحوه کار با Gps در کوه را طی دو روز با حضور قربان زاده مدرس فدراسیون کوهنوردی آموختند.

آغاز لیگ حرفه ای دارت بانوان
لیگ حرفه ای دارت بانوان در شهرستان بیرجند راه اندازی شد.محمد زاده رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان گفت: لیگ حرفه ای دارت بانوان با حضور ۲۴ ورزشکار به صورت دوره ای و به مدت ۲۳ هفته در خانه دارت بیرجند آغاز شد.

اجرای طرح استعدادیابی هندبال در طبس
طرح استعدادیابی هندبال با همکاری شرکت زغالسنگ و آموزش و پرورش شهرستان طبس در حال برگزاری است. فریور مربی هندبال در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس با اشاره به قهرمانی اخیر تیم هندبال ساحلی زغالسنگ در مسابقات کشوری گفت: تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری با تمرینات منظم در طول سال پا به مسابقات می گذارند و قهرمانی تیم زغالسنگ نشانه استعداد بالای ورزشکاران طبسی می باشد.وی افزود: همکاری مناسب اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حمایت های شرکت زغالسنگ پروده طبس جهت شناسایی استعداد های هندبال به رشد و توسعه این رشته کمک می کند. در این دیدار حسین قدیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از برنامه ریزی های انجام شده و اجرای طرح استعدادیابی رده سنی پایه هیأت هندبال طبس و شرکت زغالسنگ پروده تشکر کرد.

ورزش صبحگاهی و جشنواره غذای سالم در بیرجند برگزار شد
ورزش صبحگاهی و جشنواره غذای سالم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام سالمندان در بیرجند برگزار شد. محمود عرفی رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان بیرجند گفت: همایش ورزش صبحگاهی و جشنواره غذای سالم به همراه تلاوت زیارت پر فیض عاشورا با حضور جمع کثیری از سالمندان ورزش دوست در محل پارک آزادی بیرجند و با همکاری هیأت ورزش های همگانی شهرستان بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی ، کانون مهر بازنشستگان استان و بنیاد فرزانگان برگزار شد.

بانوی جودوکار خراسان جنوبی برنزی شد
بانوی جودوکار خراسان جنوبی در رقابت های جودوی کشور مقام سوم را کسب کرد. رقابت های جودوی قهرمانی کشور از ۱۶ مهرماه به میزبانی تهران برگزار شد که در این مسابقات اعظم صامعی نیا در وزن ۴۴ کیلوگرم در رده نوجوانان مدال برنز را از آن خود کرد. گفتنی است نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

معرفی برترین های شطرنج برق آسا در بیرجند
رقابت های شطرنج برق آسا با معرفی برترین ها پایان یافت. این رقابت ها با حضور ۲۸ شرکت کننده و در ۷ دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج بیرجند برگزار شد که در پایان حسنی ، غلامی و زمانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*