آخرین خبر :

اخبار ورزشی/در همایش بزرگ روز ملی پارالمپیک مطرح شد: تلاش در جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولان

در همایش بزرگ روز ملی پارالمپیک مطرح شد:

تلاش در جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولان

رئیس هیات جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: باید تلاش بیشتری جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولین در استان صورت پذیرد چرا که جامعه ورزش جانبازان و معلولین از وسعت زیادی در سطح استان برخوردار است.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مهدی شریعتی فر در مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک که همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء ( سالن عفاف) و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مسئولین استانی ، روسای هیات های ورزشی و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول استان به همراه خانواده های آنان برگزار شد، تصریح کرد: باید تلاش بیشتری جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولین در استان صورت پذیرد چرا که جامعه ورزش جانبازان و معلولین از وسعت زیادی در سطح استان برخوردار است. در ادامه این مراسم دکتر افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه معلولین استان با وجود کمبود امکانات و زیرساخت های مناسب نهایت تلاش خود را به کار بسته است و ما امروزه شاهد کسب مدال ها و مقام های کشوری توسط این عزیزان هستیم، افزود: خوشبختانه جانبازان و معلولین ما علاوه بر بحث مدال آوری در میادین کشوری و بین المللی، مباحث فرهنگی و اعتقادی را نیز عرضه می کنند. گفتنی است در پایان مراسم پس از رژه تیمی ورزشکاران با اهدای جوایزی از آنان تجلیل شد. همچنین قرائت پیام دکتر خزاعی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور ، اجرای تیم ورزش باستانی و زورخانه ای ورزشکاران معلول استان از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین از ورزشکاران مدال آور برتر در سالجاری، روسای هیات های ورزشی برتر و خبرنگار ورزشی روزنامه امروز خراسان جنوبی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

برگزاری مسابقات تست عملیاتی ورزشی آتش نشانان

مسابقات تست عملیاتی ورزشی آتش نشانان خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه تست عملیاتی ورزشی آتش نشانی ویژه پرسنل این سازمان با حضور ۱۴۵ نفر از شهرهای بیرجند، آرین شهر، سرایان، قاین، اسدیه و بشرویه در سالن سرحدی بیرجند در دو روز برگزار شد.در این رقابت ها که با نظارت کارشناسان امور شهری استانداری برگزار شد، شرکت کنندگان با انجام حرکات بارفیکس، درازنشست، دوی۵۴۰ متر و آیتم حمل کپسول آتش نشانی با یکدیگر رقابت کردند.

معرفی برترین های مسابقات قهرمانی دارت کارکنان اورژانس های اجتماعی سراسر کشور در بیرجند

رقابت های قهرمانی دارت کارکنان اورژانس های اجتماعی سراسر کشور با معرفی برترین ها در بیرجند پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقات قهرمانی دارت با حضور ۴۰ ورزشکار در دو گروه آقایان و بانوان کارشناسان اورژانس های اجتماعی بهزیستی کشوربه میزبانی بیرجند برگزار شد. در بخش آقایان اسدا… کرمانی، جلال فتحی و مجید بخشیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان رفیعی، رمضانی پور و مهرزاد اول تا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*