اخبار ورزشی/اولین برد خانگی فوتبال استان در لیگ دسته ۳ کشور

اولین برد خانگی فوتبال استان

در لیگ دسته ۳ کشور

امروز خراسان جنوبی- سنایی

تیم پیشگامان بیرجند در ششمین هفته از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته ۳ کشور مقابل تیم عقاب شیراز به پیروزی رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم فوتبال پیشگامان بیرجند در پنجمین‌بازی خود روز گذشته در ورزشگاه آزادی بیرجند به مصاف تیم عقاب شیراز رفت که در پایان نیمه اول تیم پیشگامان با یک گل از سد تیم عقاب شیراز گذشت و در نیمه دوم با گل دقیقه ۵۵ توانست ۲بر صفر از حریف پیشی بگیرد و در دقیقه ۷۰ عقاب شیراز یک گل به نماینده خراسان جنوبی زد تا بازی با نتیجه ۲بریک به اتمام برسد و اولین برد شیرین تیم پیشگامان نماینده فوتبال خراسان جنوبی در رقابت های لیگ دسته سوم کشور رقم بخورد. گفتنی است تیم فوتبال پیشگامان بیرجند در مقابل تیم‌های بردسیرکرمان، شاهین زاهدان سیستان‌وبلوچستان و فیروزآباد فارس بازی‌هایش را واگذار و در دیدار خانگی با تیم خلیج‌فارس میناب هرمزگان به تساوی رضایت داد.مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور با شرکت ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی در حال برگزاری است.

معرفی برترین‌های مسابقات تنیس‌روی‌میز استان

مسابقات تنیس‌روی‌میز استان با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی رقابت های تنیس روی میز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهید شهپر بیرجند برگزار شد. وی افزود: در مسابقات قهرمانی شیفت برتر نونهالان استان ۱۱ نفر رقابت کردند که در پایان علیرضا عباس‌پورفرد مقام اول، مصطفی طاهری مقام دوم، حسین یعقوب‌نژاد و سیدسپهر عندلیب‌مقدم به طور مشترک سوم شدند.وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی شیفت برتر تنیس‌روی‌میز نوجوانان استان ۲۴ ورزشکار رقابت کردند که در پایان عارف محمدی اول شد، معراج محمودی مقام دوم، امیررضا صادقی و سیدسپهر عندلیب‌مقدم بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. حمیدی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی شیفت برتر جوانان خراسان‌جنوبی با حضور ۱۷ بازیکن برگزار شد که  آرمین عبدالهی رتبه نخست را کسب کرد، مصطفی طاهری در جایگاه دوم ایستاد و  محمد جواد حشمتی‌نیا و عارف محمدی به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

کارمند بازنشسته راه آهن شرق

مسیر ۱۶۰۰ کیلومتری را رکاب زد

کارمند بازنشسته راه آهن شرق مسیر ۱۶۰۰ کیلومتری تهران_مشهد_طبس  را با هدف دیدار با همکاران سابق خود در راه آهن شرق رکاب زد. علی اکبر یک کلام کارمند بازنشسته راه آهن شرق این مسیر را در مدت زمان ۱۷ روز رکاب زد و میهمان حرم حسین بن موسی الکاظم در طبس بود و پس از تجدید دیدار با همکاران سابق  خود و در ادامه این سفر با عبور از شهرهای یزد و کاشان و زیارت حرم حضرت معصومه(س)به تهران باز خواهد گشت.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*