آخرین خبر :

معرفی برترین های لیگ کاراته استان

هرمانی زودهنگام تیم شبکه بهداشت
در رقابت های لیگ درمیان
امروز خراسان جنوبی- سنایی
هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ درمیان با قهرمانی زودهنگام تیم شبکه بهداشت پایان یافت.
هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک شهرستان درمیان با تساوی دو تیم شبکه بهداشت و شاهین برگزار شد که در این رقابت ها تیم شبکه بهداشت با کسب ۷۱ امتیاز در سه هفته مانده به اتمام بازی های لیگ جشن قهرمانی خود را گرفت و به لیگ دسته یک استان راه یافت.
معرفی برترین های لیگ کاراته استان
رقابت های لیگ کاراته استان با معرفی برترین ها پایان یافت. دور دوم رقابت های قهرمانی لیگ کاراته خراسان جنوبی با حضور ۸تیم و در چهار رده سنی و شرکت ۱۲۶ ورزشکار در شهرستان خوسف برگزار شد. در این رقابت ها در گروه A تیم فولاد صنعت قاینات ((مردان مبارز )) با نتیجه ۲۸بر ۲۳ توانست بر تیم طبس غلبه کند. در گروه Bمسابقات تیم زیرکوه((منتخب ساکاموتو)) با نتیجه ۲۵بر ۲۰ در مقابل تیم بیرجند الف به پیروزی رسید و در گروه C مسابقات تیم ساکاموتو قاین با نتیجه ۲۳ بر ۸ تیم بیرجند ب راشکست داد و در گروه D این مسابقات تیم بیرجند ج با نتیجه ۱۶ بر صفر به برتری رسید.
برگزاری رقابت های تنیس خاکی آزاد در بیرجند
مسابقات تنیس خاکی آزاد شهرستان بیرجند برگزار شد. مسابقات تنیس خاکی آدینه آقایان رده سنی آزاد در زمین تنیس خاکی با حضور ۱۲ ورزشکار در مجموعه شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. که در پایان حسین نیک کار مقام اول، امیر زربان مقام دوم و هادی شواکندی و حسین جهانی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
برگزاری همایش ملی روستا در سربیشه
همایش روز ملی روستا در نازدشت شهرستان سربیشه برگزار شد. به مناسبت روز ملی روستا همایش پیاده روی با حضور جمعی از مسئولین و مردم روستای نازدشت شهرستان سربیشه برگزار شد. در این همایش که به همت اداره امور عشایری سربیشه، دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار شد بخشی از مشکلات و موانع پیش روی روستائیان و عشایر این منطقه مطرح و در پایان به قید قرعه به نفرات شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
تیم های راه یافته به فینال لیگ فوتبال شهرستان قاین مشخص شدند
رقابت های نیمه نهایی لیگ فوتبال شهرستان قاین با معرفی تیم های راه یافته به فینال پایان یافت. مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ فوتبال شهرستان قاین با حضور ۴ تیم برگزار شد که در این رقابت ها تیم شهدای پهنایی ۶ بر صفر تیم شهدای روستای شیرمرغ را شکست داد و تیم دهیاری بزن آباد یک بر صفر از سد تیم فیروزآباد گذشت. گفتنی است دو تیم شهدای شیرمرغ و کویر فیروزآباد رقابت های رده بندی و دو تیم پهنایی و دهیاری بزن آباد فینال رقابت های لیگ فوتبال شهرستان قاین را برگزار می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*