اخبار کوتاه ورزشی/معرفی برترین های موتورکراس در سرایان

معرفی برترین های موتورکراس در سرایان

مسابقه موتورکراس شهرستان سرایان با معرفی برترین ها پایان یافت. این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی با  حضور موتور سواران شهرستان های سرایان، فردوس و بجستان درپیست جدید موتورسواری شهرستان سرایان برگزار شد. در این برنامه موتور سواران با اجرای حرکات نمایشی جذاب باعث هیجان تماشاچیان شدند .در پایان محمد خانی قهرمان موتور کراس استان و نائب قهرمان کشور با پرش از روی سکوی نمایشی به طول ۴۵ متر رکورد جدیدی کسب کرد. و همچنین امیرحسین جمال از سرایان اول، محمود ولی زاده از شهرستان فردوس دوم و مصطفی اله وردی سوم شدند.

 

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در قهستان

مسابقات تنیس روی میز در قهستان برگزار شد. به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی رقابت های تنیس روی میز در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور ۷۰ ورزشکار در شهر قهستان برگزار شد. در پایان رده سنی نوجوانان مهدی غلامی اول و  مصطفی محمودی و ابوالفضل راستگو دوم و سوم شدند . در رده سنی جوانان مرتضی قلی زاده اول شد و حسن قربانپور و سید جواد رضایی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

معرفی برترین های مسابقات تفریحی ورزشی بانوان شاغل ادارات استان

اولین دوره مسابقات تفریحی ورزشی بانوان شاغل ادارات خراسان جنوبی با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی و هفته ملی سلامت زنان ایرانی، با حضور ۲۰۰ نفر از کارکنان ادارات خراسان جنوبی در رشته های فریزبی، مینی گلف، پرش از مانع، پینگ پنگ و طناب کشی برگزار شد. در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

برگزاری مسابقات پینگ پنگ در خوسف

مسابقات پینگ پنگ ویژه آقایان  و بانوان کارکنان ادارات شهرستان خوسف با حضور ۳۰ نفر  برگزارشد. در پایان در بخش آقایان تقوی از راهنمایی و رانندگی مقام اول ، عبداللهی از نیروی انتظامی مقام دوم  و حسینی از بهزیستی مقام سوم را کسب کردند . در بخش بانوان شیما افتخاریان سمیه خراشادی زاده و مریم محمدیان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

برگزاری تور بیرجندگردی هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان  استان و جمعی از فعالان و ورزشکاران هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی، تور بیرجند گردی ویژه هفته تربیت بدنی با حضور ۵۰ فعال ورزشی این هیات برگزار شد. دکتر افضل پور در جمع فعالان ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان گفت:امید است با حمایت های
مالی مناسب از این هیأت و طرح و برنامه ریزی مطلوب در خصوص آموزش و برگزاری مسابقات ویژه این ورزشکاران در آینده شاهد حضور درخشان تر ورزشکاران این هیأت در میادین کشوری و بین المللی باشیم.گفتنی است ورزشکاران از اماکن تاریخی باغ اکبریه، مدرسه شوکتیه و باغ رحیم آباد بیرجند بازدید کردند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*