اخبار کوتاه استان/توقف نماینده فوتبال استان در مقابل نماینده شیراز

معرفی برترین های بدمینتون استان
مسابقات قهرمانی بدمینتون خراسان‌جنوبی با معرفی برترین ها پایان یافت. در رقابت های بدمینتون خراسان جنوبی انتخابی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور که در سالن الغدیر بیرجند برگزار شد مرتضی هاشمی، عارف حسینی زاده و امیرناظری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. نفرات برتر به رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان کشور ۲۶ مهرماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
نمایندگان سه گانه استان برای رقابت های جهانی آماده می شوند
۲ ملی پوش سه گانه استان برای حضور در رقابت های جهانی آماده می شوند. مسعود و سعید علیزاده دوقلوهای ملی پوش استان برای حضور در رقابت های سه گانه جهانی که اسفند ماه امسال در ابوظبی امارت برگزار می شود، خود را آماده می کنند.بر اساس این گزارش رقابت های کشوری انتخابی رقابت های جهانی ۲ ماه آینده برگزار خواهد شد.
قضاوت داور طبسی در لیگ برتر فوتبال جوانان
داور طبسی در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور سوت می زند. محمد علی یعقوبی داور طبسی دیدار تیم های مس کرمان و برق جدید شیراز را ۲۱ مهرماه در ورزشگاه سلیمی کیای کرمان قضاوت می کند.
برگزاری کارگاه آموزشی تاثیر ورزش بر کیفیت زندگی زنان سالمند در شهر اسدیه
کارگاه آموزشی تاثیر ورزش بر کیفیت زندگی زنان سالمند در کلینیک وصال شهر اسدیه بر گزار شد.به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند این کارگاه با شرکت ۳۰ نفر از بانوان سالمند و میانسال شهر اسدیه در کلینیک وصال به مدرسی سید مصطفی سیادت برگزا ر شد . این کارگاه توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان به میزبانی کلینیک وصال برگزار شد.
توقف نماینده فوتبال استان در مقابل نماینده شیراز
نماینده فوتبال استان در پنجمین هفته لیگ دسته سوم کشور مقابل نماینده شیراز متوقف شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، از سری مسابقات هفته پنجم لیگ فوتبال دسته سوم کشور تیم پیشگامان بیرجند در مقابل تیم شهید رضایی فیروزآباد استان فارس روز گذشته در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان فیروزآباد به مصاف حریف خود رفت که در پایان با نتیجه ۳بر صفر نماینده خراسان جنوبی بازی را واگذار کرد.
گفتنی است تیم فوتبال پیشگامان بیرجند در نخستین دیدار خانگی خود بازی را با نتیجه ۱ بر صفر به تیم بردسیر کرمان واگذار کرد و در دومین بازی نیز با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شاهین زاهدان شد.نماینده خراسان‌جنوبی در چهارمین هفته لیگ فوتبال دسته ۳ کشور در یک بازی خانگی به مصاف تیم خلیج‌فارس میناب هرمزگان رفت که به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد.مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور با شرکت ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*