اخبار حوادث /کشته شدن عابر پیاده در محور بیرجند-خوسف

کشته شدن عابر پیاده در محور بیرجند-خوسف
️فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از کشته شدن زن میانسالی در حال عبور از عرض جاده بیرجند به خوسف خبر داد. سرهنگ رضایی، گفت: در کیلومتر ۱۸ محور بیرجند – خوسف یک دستگاه خودروی دوو با زن ۴۶ ساله ای که در حال عبور از عرض جاده بود برخورد کرد . وی با بیان اینکه راننده خودرو به دلیل بی توجهی به جلو در تاریکی شب،مقصر صد در صد اعلام شده است،افزود: تردد عابران پیاده تنها در آزاد راه ها کاملا ممنوع است و در صورت تصادف مقصر عابر پیاده خواهد بود.
کشف ۵/۴ کیلو شیشه در “سرایان”
فرمانده انتظامی استان از کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در عملیات پلیس شهرستان سرایان خبر داد. این میزان مواد مخدر از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و ضبط گردید.
کشف ۳۴هزار نخ سیگار قاچاق در “فردوس”
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف ۳۴ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق خبر داد. سرهنگ”محمد هوشنگی” گفت: مأموران انتظامی فردوس هنگام کنترل محورهای عبوری، به سواری پژو پارس مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند. وی افزود:مأموران دربازرسی از خودرو ۳۴ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
کشف کالای قاچاق از داخل خودروهای لوکس وارداتی
ماموران گمرک بازرگان موفق شدند ۱۸۹۶ بسته انواع نوشابه های انرژی زا را کشف کنند. گمرک ایران اعلام کرد: کالاهای قاچاق در داخل خودروهای سواری صفر کیلومتر وارداتی از ترکیه و در قسمت های مختلف این خودروها جاسازی و سپس این خودروها با کامیون های خودرو بر وارد کشورمان شده بود که با هوشیاری ماموران گمرک بازرگان کشف و ضبط شد. بخش عمده کالاهای کشف شده از داخل این خودروها را نوشابه های انرژی زا تشکیل می دهد. نوشابه انرژی زا در ظرف های فلزی نیم لیتری بسته بندی شده و داخل قسمت های مختلف سواری های وارداتی جاسازی شده بود.
کورشدن چشم یک نوجوان
در حمله موتورسوار ناشناس به ایستگاه‌ صلواتی
موتورسواران ناشناس با حمله به یک ایستگاه صلواتی در منطقه سی متری جی چشم یک نوجوان را کور کردند! ماجرا از این قرار است که با شروع ایام سوگواری امام حسین(ع)ایستگاه های صلواتی هم دایر هستند تا از عزاداران حسینی پذیرایی کنند. این در حالی است که در منطقه سی متری جی تهران عده ای ناشناس به یکی از ایستگاه های صلواتی حمله کردند و با شلیک چند تیر از تفنگ ساچمه ای به طرف کسانی که داخل ایستگاه صلواتی بودند چشم یک نوجوان را کور کردند. پدر علی، نوجوان آسیب دیده دراین حادثه در این باره می گوید:«دو ساچمه در چشم پسرم رفته و پزشکان گفته اند که امیدوار به بهبود چشمش نباشید.کتف یکی دیگر از دوستانش هم آسیب دیده و دو نفر دیگر هم مجروح شده اند.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*