آخرین خبر :

اخبار حوادث استان/۱۵ کشته و مجروح در حوادث جاده ای استان 

 

تصادف در محور بیرجند – قاین ۲ کشته بر جا گذاشت

برخورد یک دستگاه پراید با تریلی نفت کش در محور بیرجند – قاین ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در این باره گفت: حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۱ محور بیرجند به قاین روی داده است. سرهنگ حسین رضایی افزود: یک دستگاه تریلی نفت کش که از بیرجند به قاین در حرکت بوده با یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین که از مشهد به بیرجند حرکت می کرد، به صورت رخ به رخ برخورد کرد. وی بیان کرد: متاسفانه راننده پراید و دختر ۹ ساله اش در دم جان باختند و دیگر سرنشین بیمارستان اعزام شده است. وی گفت: علت حادثه بی احتیاطی از جانب راننده تریلر به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز اعلام شده است. شنیده می شود دیگر مصدوم این حادثه نیز در بیمارستان جان باخته است.

۲ کشته و ۱۰ مصدوم در حوادث روز گذشته خراسان جنوبی

حوادث روز جمعه خراسان جنوبی ۲ کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس پلیس راه استان گفت: واژگونی پراید در محور قهستان_زهان ۷ مصدوم برجا گذاشت که مصدومان با ۲ آمبولانس به مرکز درمانی درخش منتقل شدند. همچنین سرهنگ رضایی افزود: ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه همان روز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۱۱ جاده خاکی نهبندان به کلاته سید علی یک نفر کشته شد.  وی گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی تیبا در عصر جمعه، در کیلومتر ۲۵ محور نهبندان_زاهدان یک نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به  بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل شدند.

طبس لرزید

زلزله ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر طبس را لرزاند. به گزارش خبرنگار ما، زلزله ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در ساعت ۵ و ۵۸ دقیقه صبح جمعه شهرستان طبس را تکان داد.  این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است. گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله اعلام نشده است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*