آخرین خبر :

پیامک

از نمایندگان محترم استان پهناور خراسان جنوبی خواهشمند است، همانطور که پیگیر اتصال به راه آهن سراسری هستند، پیگیری لازم در مورد پروژه ی ملی جاده جندق به ورامین را داشته باشند.
کاهش ۲۴۰ کیلومتری فاصله تا پایتخت ارزش چانه زنی را دارد.
این درخواست چندین ساله مردم شرق استان اصفهان نیز می باشد.
با تشکر
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۰۱:۱۸:۳۵ خوانده نشده
۲
با سلام
ای کاش حالا که شهرداری کاری برای بازگشایی ورودی خیابان بقیه ا… وتعریض خیابان نیروی هوایی نمی کند، حداقل راهنمایی و رانندگی خیابان نیروی هوایی را به سمت شمال یکطرفه کند، تا ترافیک آن کاهش یابد.

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۰۱:۰۷:۴۶ خوانده نشده خیر
۳
رهبری در پاسخ به نامه مولوی عبدالحمیدفرمودندبایدبین تمام اقوام ومردم ایرانی برابری رعایت شود.نکته قابل تامل این است که برابری حتی دربین شیعیان هم رعایت نمی شود.اگردستگاههای نظارتی ازدستگاههای دولتی گزارشی تهیه کنندمتوجه می شوند که جذب نیروهای امریه و قراردادی قریب به اتفاق باپارتی بازی صورت می گیرد.مدیران کل عامل اصلی نابرابری هستند.
۱۳۹۶/۰۶/۲۴ ۱۳:۰۵:۳۱ خوانده نشده خیر
۴
(راهنمایی) و رانندگی بدون علت و علائم اقدام به نصب سرعتگیرای بسیار بزرگ میکنه مثلا علت نصب سرعتگیر خیابان انقلاب چیه؟نه مدرسه هست نه چهار راه علائم هم نداره هم رنگ اسفالت هم هست …. ماشینامون خونده شد!بدانید اینا حق الناسه
۱۳۹۶/۰۶/۲۴ ۱۰:۳۵:۰۹ خوانده نشده خیر
۵
جناب اقای استاندار،ضمن خیرمقدم وارزوی توفیق دراستان محروم،عاجزانه خواهشمندیم مشکل زمینهای موسوی راکه استاندارفهیم وروشنفکراقای پرویزی به مراحل پایانی رسانده بودند،حل بفرمائید،از ین سرزمین اجدادی،همین زمین سال۵۶،یعنی یکسال قبل ازانقلاب شکوهمنداسلامی خریده شده تا سرپناه مان  باشد،واگرقابل حل نیست حداقل مردم را از بلاتکلیفی نجات دهید
۱۳۹۶/۰۶/۲۴ ۰۵:۱۵:۲۹ خوانده نشده خیر
۶
سرقت بانک در مقابل تاسیس آن اصلا چیزی نیست.بخصوص وقتی یک بانک یاموسسه غیرمجاز ورشکسته می شود و بااینکه مردم به پولشان نمی رسند ولی متاسفانه تمام کارکنان آن موسسه غیرمجاز که بلااستثنابارابطه و خارج از ضوابط قانونی جذب شده بودند جذب بانکی می شوند که معمولا برای به کارگیری واستخدام نیرو بایدازآگهی استخدام عمومی در روزنامه هااستفاده کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*