آخرین خبر :

پیامک

با سلام نمایندگان محترم مردم خراسان جنوبی در مجلس اگر قرار است استاندار تغییر کند باید به دنبال گزینه های توانمند تر و قوی تری باشید گزینه هایی که تا کنون مطرح شده اند که از استاندار فعلی به مراتب ضعیف تر هستند لطفا توسعه استان را فدای مسایل سیاسی و جناحی نکنید
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۴:۰۹:۰۷ خوانده نشده
۲
جناب آقای عبادی نماینده محترم ولی فقیه،بنده با ۳۰سال سن هنوز جویای کار هستم.تا کی باید با مشکلات شدید روحی و افسردگی دست و پنجه نرم کنم و حسرت افرادی را بخورم که با پارتی میرن سرکار؟؟؟پارتی بازی و بی عدالتی در بیرجند بیداد میکند.لطفا تا قبل از اینکه دست به خودکشی بزنم به دادم برسید.منم یه جوانم و مثل بقیه که با پارتی میرن سرکار دوست دارم برم سرکار و سروسامان بگیرم.چه گناهی مرتکب شدم که پارتی ندارم و هیچ مسئولی نیست محض رضای خدا دستمو بگیره.به هر اداره ای مراجعه میکنم جواب سربالا میشنوم هیچکس منو تحویل نمیگیره چون پارتی ام خداست…عاجزانه از جنابعالی تقاضای کمک دارم.
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۴:۰۹:۰۱ خوانده نشده خیر
۳
آب و فاضلاب روستایی
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۳:۱۶:۱۴ خوانده نشده خیر
۴
باسلام و عرض تشکر از روزنامه وزین خراسان جنوبی:
سخنی با مسوولان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی دارم .در روزنامه،رادیو،تلویزیون هر روز شاهد افتتاح طرحی در روستاهای استان هستیم که دست مریزاد اما هرگز فکر کرده اید با افتتاح هر پروژه چه تعداد پیمانکار جوان به دلیل عدم دریافت مطالبات به زمین میخورند به طبع آنان چه تعداد کارگر و راننده و فروشنده دچار مشکل مالی هستند ..ادارات تابعه شرکتتان چطور بیرجند .نهبندان سربیشه. سرایان وووو بیش از چهار سال است به عالم و آدم بدهکارند .همت جنابعالی را شکر.اجرکم عندا..
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۳:۱۵:۲۴ خوانده نشده خیر
۵
مسؤلین محترم واقع درادارات کل مرکزاستان،عاجزانه ازشماخواهشمندم که نګاه دقیقتری به نقشه استان بیندازید شاید”قاین”راببنید وبپذیریدکه استان خراسان جنوبی همچین شهری که بزرګترین بعدازبیرجنداست راهم دارد.
چرااینچنین مغرضانه وباتنګ نظری ماراازامکانات محروم میکنید؟
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۲:۰۴:۰۳ خوانده نشده خیر
۶
پیام شهروندعزیزی که ۲۰شهریور درمورداستفاده اصراف ګونه ازکولرګازی درادارات باوجودهوای نه چندان ګرم و دریافت حقوقهای میلیونی کارمندان بافقط۲۲دقیقه کارمؤثر،واقعا ریزبینانه ودرددل بسیاری ازمردم بود.
افسوس ازګوش شنوا و وجدان بیدار!
بااین رفتارها وعملکرد،شرمنده خون شهدایید
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۱۱:۵۴:۱۲ خوانده نشده خیر
۷
باسلام. چرا مسءولین محترم شهرداری فکری به حال سگهای ولگرد شهر نمیکنند.آیا از آمار مزاحمتهایشان خبری دارند؟ چه کسی پاسخگوست؟
۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ۰۹:۰۷:۳۲ خوانده نشده خیر
۸
باسلام عصر روز عید غدیر باخانواده وبچه هایمان رفتیم امامزادگان باقریه یکی ازاین به اصطلاح خادم های خانم چنان برخورد بدی با ماداشت که پشیمان شدیم ازرفتن به زیارت ,این است کارفرهنگی که امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی شوند؟
۱۳۹۶/۰۶/۱۹ ۱۶:۲۴:۴۳ خوانده نشده خیر
۱۰
ضمن تشکر فراوان از مسئولین روزنامه وزین  خراسان امروز که همه نظرات گا هأ متضاد را پوشش می دهند بنده اعتقاد دارم امروز هر یک از شهروندان مسلمان جامعه ضمن آنکه لازم است  اشراف اجمالی بر مسایل جهانی و بخصوص  جهان اسلام داشته باشد مقداری نیز به ناهنجاری های اطراف محیط زندگی خود  بپردازد تا راحت تر بتوانیم با اطرافیان خود زیست مسالمت آمیز داشته باشیم ۰ مثلأ امروز ساعت ۱۲ ظهر با گرمی هوا در مقابل خودپرداز درب ورودی سازمان جهاد یک آقای محترمی مشغول پرداخت قبوض منزلش بود , خیلی خونسرد و سلانه سلانه چنانی که لیلی به محمل نشیند !! با وجود تعجیل و گرمی هوا بعد از صبر ایوب بنده که به اتفاق دو نفر دیگر کلافه شده بودم عرض کردم حضرت آقا : قبض ها را برای وقت بیکاری و خلوتی دستگاه بگذارید ۰ که ایشان فرمود الان وقت بیکاری من است !! گفتم منظور وقت مردم است نه خودتان , بلافاصله یادم آمد با این جواب ایشان اشکال از من است که بدون توجه به جایگاه ایشان چنین ناپرهیزی کردم ۰ چون این مسایل را اگر فردی مطرح کنیم منجر به ۰۰ ۰ می شود
۱۳۹۶/۰۶/۱۹ ۱۴:۱۶:۱۵ خوانده شده خیر
۱۱
از سرپرست شهرداری بیرجند بابت پرداخت اضافه کاری در قبل از روز عید غدیر کمال تشکر را دارم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*