آخرین خبر :

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبرداد: برگزاری همایش سلامت اجتماعی با تاکید بر خانواده در استان

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از برگزاری همایش سلامت اجتماعی و ضرورت آن در جامعه با تاکید بر خانواده تا پایان هفته جاری در استان خبر داد .
علی عرب نژاد با بیان اینکه امروزه نگاه به حوزه سلامت از سلامت جسمی فراتر رفته و ابعاد مختلف سلامت از جمله سلامت اجتماعی را در بر می گیرد ، افزود: اهمیت این موضوع و لزوم نگاه دوراندیشانه جهت رسیدن به سلامت اجتماعی بعنوان پیش نیاز توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضروری به نظر می رسد.
وی ادامه داد : در این راستا در برنامه ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی حوزه سلامت اجتماعی به خوبی دیده شده و سازمان بهزیستی بر اساس وظایف ذاتی و پیش بینی شده در قانون بعنوان متولی سلامت اجتماعی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخله در بحران های اجتماعی ، ارائه خدمات حمایتی و توان بخشی به کلیه مددجویان و گروههای آسیب پذیر از قبیل زنان ، کودکان و سالمندان تعیین شده است.
وی اذعان داشت: از اینرو به منظور تبیین جایگاه سازمان بهزیستی و افزایش زمینه های مطالبه گری اجتماعی و همزمان با هفته بزرگداشت خانواده ، اداره کل بهزیستی استان همایش استانی «سلامت اجتماعی و ضرورت آن در جامعه با تاکید بر جایگاه نهاد خانواده» رادر روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۹ صبح و با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور برگزار می نماید.
وی با بیان اینکه در حاشیه همایش از خانواده های موفق و توانمند شده تحت پوشش و فرزندان موفق آنان تقدیر بعمل خواهد آمدبه محورهای همایش اشاره کرد و گفت: سلامت اجتماعی و خانواده ، سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیتها، سلامت اجتماعی و توانبخشی اجتماعی ، سلامت اجتماعی و نشاط اجتماعی و نقش سرمایه های اجتماعی در ارتقای سلامت اجتماعی از جمله محورهای همایش هستند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*