تاکید نماینده مجلس: مسئولیت سنگین محمد مهدی مروج الشریعه

هیات دولت روز گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل جلسه داد و طی آن محمد مهدی مروج الشریعه به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی انتخاب و معرفی گردید. مروج الشریعه متولد نیشابور است و پیش از این معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی بود و البته سابقه معاونت برنامه ریزی استانداری در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در کارنامه اش وجود دارد. امیدواریم استاندار جدید در فضای معتدل سیاسی و بدور از تنش و هنجار شکنی مشغول به کار شود نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار ما گفت: امیدواریم استاندار جدید که مورد تایید دولت و گزینه مورد نظر دولت است در فضای معتدل سیاسی و بدور از تنش، حاشیه سازی و هنجار شکنی مشغول به کار شود و با جدیت تمام در راستای رفع مشکلات مردم متدین و زجر کشیده خراسان جنوبی بکوشد و تعامل دوستانه ای با نمایندگان مردم و سایر مسئولین استان و فضایی صمیمی در خراسان جنوبی ایجاد نماید.
استاندار جدید، مسئولیت سنگینی
را برعهده گرفته است
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ما هم به عنوان نمایندگان مردم استان خطاب به آقای مروج الشریعه عرض می کنیم که مدیریت عالی در خراسان جنوبی که مشکلات و کمبودهای فراوانی دارد، نیازمند دوندگی و تلاش و پشتکار مضاعفی است و مسئولیت سنگینی را برعهده گرفته است. در حقیقت در کنار سلامت کاری، قدرت و توان مدیریتی و تلاش مضاعف نیز در این استان مد نظر می باشد و البته مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای کمک به استاندار جدید آمادگی کامل دارد.
استاندار قبلی با نمایندگان، ائمه جمعه
و بزرگان استان تعامل نداشت
وی همچنین گفت: در طول چند سال نمایندگی اینجانب در مجلس شورای اسلامی ، سه استاندار در استان خراسان جنوبی فعالیت داشته اند که تعامل نمایندگان استان با قهرمان رشید نماینده دولت دهم و خدمتگزار نماینده دولت یازدهم در سطح قابل قبولی بوده و چنانچه نقدی داشتیم رو در رو و بدون رودربایستی مطرح می کردیم. اما در دوره ۱۳ ماهه استاندار قبلی(سیدعلی اکبر پرویزی) او نه تنها با بنده و سایر نمایندگان استان که با ائمه جمعه و سایر بزرگان، تعامل نداشت و ظاهرا در خراسان شمالی نیز همین طور بوده است.
رویکرد تعاملی و البته بدون تعارف
و رودربایستی خواهیم داشت
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در هر صورت ما همانطور که در گذشته با استانداران رودربایستی نداشتیم در آینده نیز بدون تعارف و رودربایستی از حق و حقوق مردم استان دفاع خواهیم کرد و البته رویکرد تعاملی را با استاندار جدید در پیش خواهیم گرفت تا در فضای آرام کاری بتوانیم در کنار هم گره از مشکلات عدیده مردم استان باز کنیم.
بیانیه سید علی اکبر پرویزی
پس از انتخاب استاندار جدید خراسان جنوبی
سید علی اکبر پرویزی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف خراسان جنوبی، احزاب و نخبگان و اصحاب رسانه تشکر کرد. در این بیانیه آمده است: مردم شریف و بزرگوار خراسان جنوبی، احزاب و نخبگان محترم سیاسی و اجتماعی و حامیان دولت، صاحبان صنایع و صنوف زحمتکش، اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان و فعالان محترم فضاهای مجازی، ضمن عرض سلام و ارادت قلبی به همه شما عزیزان از زحمات و تلاش های بی دریغ تان که با راه اندازی کمپین، تنظیم و چاپ یادداشت، تهیه گزارش و… فعالیت های ۱۴ ماهه اینجانب در استان را مورد توجه قرار داده و حمایت خویش را ابراز داشته اید صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امید که در سایه الطاف حضرت حق، خراسان جنوبی مسیر توسعه و پیشرفت را هرچه سریعتر در دولت دوازدهم طی نماید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*