انتظار ۵ ساله ساکنان مجتمع مسکونی صیاد شیرازی پایان یافت

آرزوی ۵ ساله ساکنان مجتمع هزار و ۵۰۰ واحدی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی محقق شد و با حضور مسئولان کلنگ مسجد، حسینیه و مجتمع فرهنگی امام زمان (عج) به زمین خورد.
مهدی یعقوبی، نماینده ساکنان و عضو هیئت امنای مسجد امام زمان (عج) در مراسم کلنگ‌زنی مسجد امام زمان (عج) اظهار داشت: عملیات احداث مجتمع مسکونی هزار و ۵۰۰ واحدی شهید سپهبد صیاد شیرازی در قالب طرح مهر توسط تعاونی مسکن مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا از سال ۸۹ آغاز شد و در اوایل سال ۹۲ تعداد ۶۹۳ واحد تحویل مالکان شد. وی افزود: عملیات فاز دوم این پروژه با ۸۰۷ واحد آغاز و تا اواخر سال به بهره‌برداری خواهد رسید. عضو هیئت امنای مسجد امام زمان (عج) گفت: با عنایت به نیاز ساکنان و عدم وجود مسجد همزمان با ماه شعبان سال ۱۳۹۴ نماز جماعت مغرب و عشا در پارکینگ یکی از بلوک‌های این پروژه برگزار شد اما از یک سال قبل به علت سکونت اعضای بلوک و نبود فضای مناسب نماز جماعت برگزار نمی‌شود.
یعقوبی افزود: با انتخاب هیئت امنای مسجد و پیگیری‌های به عمل آمده به مدت دو سال در اواخر خردادماه امسال قطعه زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با کاربری مذهبی به هیئت امنا تحویل شد. وی اظهار داشت: عمده مشکل ما در بحث ساخت مسجد عدم ارائه صورت جلسه تحویل زمین مسجد از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بود و عدم مجاورت شبکه آب و فاضلاب در محدوده زمین مسجد که با وجود ثبت‌نام امتیاز آب در این خصوص مساعدت نشده است. نماینده ساکنان و عضو هیئت امنای مسجد امام زمان (عج) با بیان اینکه عدم تسطیح زمین با وجود درخواست‌های مکرر و قول مساعد مسئولان آستان قدس و راه و شهرسازی تا کنون محقق نشده است، افزود: انتظار می‌رود با همکاری و مساعدت همگان زمینه ساخت این بنای مقدس و بهره‌برداری ساکنان تسهیل شود.
نماینده ساکنان و عضو هیئت امنای مسجد امام زمان (عج) افزود: زمین مسجد ۵ هزار متر است که ۳ هزار و ۸۶۰ متر زیربنا دارد و قرار است از صفر تا صد این پروژه توسط خیران احداث شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*