آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی/ کسب جایگاه دوم تیم خراسان جنوبیدررقابت های بومی محلی شرق کشور

جایگاه سوم دوچرخه سوار استان در رقابت های تریال قهرمانی کشور
نماینده خراسان جنوبی در رقابت های دوچرخه سواری تریال کشور جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. علی اختر در رده بزرگسالان مقام سوم را کسب کرد و همچنین در رده سنی جوانان رضا بیدختی و علی احترامی مقام های پنجم و ششم را بدست آوردند. رقابت های دوچرخه سواری تریال قهرمانی کشور به میزبانی مشهد برگزار شد.

سکوی سوم ووشوکاراستان در المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان کشور
ووشوکار خراسان‌جنوبی سکوی سوم رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان کشور را کسب کرد. در نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان کشور علی معروف در رشته تالو ووشو مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد .مجتبی پردل، محمدرضا چوپانی، یاسین حداد، دانیال نجف‌پور، حمید برقی، محمدامیر مرادی، علی معروف و الیاس خسروی ووشوکاران خراسان‌جنوبی هستند که سرپرستی تیم را استاد مجید خرمشاد بر عهده دارد. نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان کشور به میزبانی استان زنجان در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) زنجان با شرکت ۱۲۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در رشته‌های ووشو، جودو، کاراته، تکواندو، تیراندازی با کمان و تیراندازی بادی در حال برگزاری است.

 

درخشش بانوان تکواندو در جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» کشور
در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده»کشور بانوان خراسان جنوبی خوش درخشیدند. در این رقابت ها زینب دزگی در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان مدال برنز را کسب کرد و در وزن نخست رده سنی جوانان الهام دیمی از خراسان‌جنوبی جایگاه سوم را بدست آورد. این رقابت ها با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

کسب جایگاه دوم تیم خراسان جنوبیدررقابت های بومی محلی شرق کشور
سومین جشنواره بازی های بومی و محلی شرق کشور با نایب قهرمانی تیم خراسان جنوبی پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این رقابت ها با شرکت ده تیم از استان های یزد،کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شهر اسفدن در رشته‌های کشتی سنتی، هفت سنگ، دال پلان، غاز قلنگ، تیرو کمان سنتی و گانیه و در دو بخش آقایان و خانم ها در مجتمع فرهنگی، ورزشی شهید ناصری اسفدن برگزار شد. در پایان تیم های یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری همایش پیاده روی آدینه در بیرجند
به مناسبت دهه ولایت و امامت، هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی ، هفته آتش نشانی و گرامیداشت یاد و خاطره امیران، سرداران و ۲ هزار شهید خراسان جنوبی همایش پیاده روی آدینه ۲۰ با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان، پاسداران، بسیجیان، مسئولین و مردم شهر از انتهای پاسداران به سمت بند دره بیرجند برگزار شد. گفتنی است در این همایش به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی ارزنده اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*