آخرین خبر :

اخبار ورزشی کوتاه استان/۲۴ مدال سهم تیم کاراته استان در رقابت های قهرمانی کشور

درخشش ورزشکاران استان
در مسابقات ورزش های الکترونیک کشور
ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات ورزش های الکترونیک کشور (انتخابی تیم ملی) خوش درخشیدند.
تیم ۴ نفره خراسان جنوبی در رقابت های ورزش الکترونیک کشور پس از راهیابی به مرحله نهایی و رقابت ۸ ساعته در رشته خلیج عدن با کسب دو مقام دوم و سوم به کار خود پایان داد. علی صباغی در این رقابت ها مقام دوم و سجاد معینی مقام سوم را کسب کردند. همچنین در این رقابت ها رضا نیساری و وحید نخعی از خراسان جنوبی به عنوان داور حضور داشتند.

۲۴ مدال سهم تیم کاراته استان
در رقابت های قهرمانی کشور
در مسابقات قهرمانی کشور کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی ۶ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز را کسب کردند.
بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی کشور بزرگداشت شهید حججی با حضور ۴۱۵ کاراته‌کا از استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان و گلستان در استان البرز برگزار شد که تیم ۲۳ نفره کاراته‌ شهر سه قلعه شهرستان سرایان در این رقابت‌ها موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شد.

تیم هاپکیدوی قاین نایب قهرمان کشور
تیم هاپکیدوی قاین نماینده خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور هاپکیدو WHF بر سکوی دوم ایستاد.در این رقابت ها این تیم ۸ مدال طلا، ۱۳ نقره و ۱۱ برنز را کسب کرد.این مسابقات از ۲۲ تا ۲۴ شهریور در سالن ورزشی امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

پایگاه وارثان شهدا قهرمان رقابت های
والیبال بانوان بسیج استان شد
مسابقات والیبال قهرمانی بانوان بسیجی حوزه حضرت زینب(س) با قهرمانی تیم وارثان شهدا پایان یافت. به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات والیبال بانوان بسیجی با حضور ۷ تیم در سالن ورزشی کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج بیرجند به صورت تک حذفی برگزار شد که در پایان تیم پایگاه وارثان شهدا، تیم والیبال سجیه و تیم والیبال مرضیه اول تا سوم شدند.

همایش پیاده روی در سربیشه
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سربیشه برگزار شد. شرکت کنندگان مسیر میدان صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهدای سربیشه را پیمودند.در این همایش که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار شد، از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

همایش پیاده روی در خوسف
همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خوسف برگزارشد. در این همایش که به همت بسیج ناحیه مقاومت سپاه و اداره ورزش وجوانان شهرستان خوسف برگزار شد ،شرکت کنندگان مسیر مقبره ابن حسام تا مزار سلطان ابوالقاسم روستای نصرآباد را پیمودند . در پایان به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*