اخبار ورزشی/درخشش دانشجویان دختر علوم پزشکی بیرجند در المپیاد ورزشی

آمریکا در مقابل ایران زانو زد
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در یک بازی زیبا و جذاب موفق شد تیم ملی والیبال آمریکا را شکست دهد. به گزارش «ورزش سه»، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف ایتالیا رفت و در دیداری سخت ۳ بر ۲ برنده شد. از سوی دیگر آمریکا توانست قاطعانه و با حساب ۳ بر صفر از سد میزبان بگذرد و در پایان روز نخست در صدر بایستد. ۲ تیم از ساعت ۱۱:۱۰ دیروز در سالن «نیپون گایشی» شهر ناگویای ژاپن مقابل هم قرار گرفتند تا برنده این بازی شانس بیشتری برای رسیدن به یکی از سکوهای این دوره را داشته باشد. ایگور کولاکوویچ در ترکیب اولیه خود از سعید معروف، محمد موسوی، سامان فائزی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، مصطفی حیدری و مهدی مرندی استفاده کرده است. جالب اینکه ۲ تیم در دوره قبلی این مسابقات هم رودرروی هم قرار گرفتند که ایران ۳ بر ۲ برنده شد و یک برد تاریخی کسب کرد.

قهرمانی تیم دانشگاه بیرجند در مسابقات شنای دانشگاه های منطقه ۹ کشور
تیم کارکنان دانشگاه بیرجند در مسابقات شنای کارکنان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور مقام اول مسابقات را کسب کرد. در ماده ۵۰ متر قورباغه و کرال سینه حمیده مرکی مقام اول، در ۵۰ متر کرال پشت شعله قلاسی و منیره ترکاونی به ترتیب مقام های اول و دوم و در ۵۰ متر کرال سینه شعله قلاسی مقام دوم را بدست آوردند. همچنین مقام اول در ماده ۱۰۰ متر آزاد امدادی به منیره ترکاونی، مهشید شیوا، شعله قلاسی و حمیده مرکی اعضای تیم دانشگاه بیرجند تعلق گرفت.
در این مسابقات دانشگاه بیرجند، دانشگاه شاهرود و دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند. مسابقات شنای کارکنان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزشی کشور از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه ۹۶ به میزبانی دانشگاه شاهرود برگزار شد.

دعوت از فوتبالیست نونهال دختر استان به اردوی تیم ملی
فوتبالیست نونهال دختر خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد. رئیس هیات فوتبال استان گفت: فدراسیون فوتبال دختر نونهال خراسان‌جنوبی را به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال کشور دعوت کرد. برات زاده افزود: فاطمه عباسی بعد از درخشش در جشنواره استعدادیابی فوتبالیست‌های دختران نونهال کشور که در مشهد برگزار شد جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد. به گفته وی اردوی تیم‌ملی فوتبال دختران نونهال کشور از روزگذشته در تهران آغاز و تا ۲۷ شهریورماه ادامه دارد.

درخشش دانشجویان دختر علوم پزشکی بیرجند
در المپیاد ورزشی
دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان خوش درخشیدند. در این رقابت ها مهسا رشیدی دانشجوی رشته پزشکی موفق به کسب ۲ مدال طلا و نقره در رشته های پرتاب دیسک و وزنه شد. همچنین فهیمه طالبی دانشجوی رشته دندانپزشکی مقام سوم را کسب کرد. گفتنی است این رقابت ها با حضور ۲۶ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه در ۷ رشته ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج ، دو و میدانی ،تیراندازی ، کاراته و شنا برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*