گزینش نباید تحت تاثیر مسائل حزبی و جناحی باشد گزینش گران قانون و معیار ها را مد نظرداشته باشند

گزینش ها نباید تحت تاثیر مسائل حزبی و جناحی باشد و باید گزینش گران قانون و معیار ها را مد نظر داشته باشند و کار خود را در راستای اجرای قانون به بهترین وجه ممکن انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در استان این مطلب را در حالی بیان می کند که به عقیده وی تنها امتیاز انسان ها نسبت به دیگر موجودات مسئله گزینش است، و گزینش در تمامی امور زندگی انسانها جاری است. صبح دیروز مسئولان گزینش استانداری های منطقه ۵ کشور، با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند. آیت ا… عبادی در این دیدار گفت: انسان همواره در تمامی امور شخصی، اجتماعی و سیاسی در حال گزینش است و به دلیل این گزینش ها اگر عمل خوبی انجام دهد برایش ثواب و اگر عمل بدی باشد برای او گناه نوشته می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند بابیان اینکه گزینش در مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی در سرنوشت جامعه نقش دارد، اظهار کرد: این گزینش دیگر یک تصمیم شخصی نیست و فرد مسئول است و باید در روز قیامت پاسخگو باشد. وی با تأکید براینکه گزینش گران باید معیار ها و قوانین را مد نظر داشته باشند، گفت:نباید در گزینش تحت تاثیر هیچ عاملی جز خداوند و وجدان قرار بگیرید و بازی های حزبی و جناحی نباید در مسائل گزینشی وارد شود.
آیت ا… عبادی با اشاره به گلایه مردم که گاهی نیروهای انقلابی ، متخصص و صادق کنار زده می شوند و نگاه حزبی وارد گزینش می شود، گفت: گزینش ها نباید ربطی به فلان مدیر و یا رییس و یا حزب داشته باشد،وباید در مسیر قانون حرکت کنیم و منافع مردم را در نظر بگیریم. نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید دولت و مسئولین خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند، افزود: اگر دولت ها بر خلاف قانون حرکت کنند به اربابشان که مردم هستند خیانت کرده اند. در ابتدای این دیدار عربی مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هسته گزینش براساس قانون و حقوق مردم و تقویت سازمان ها و آرمان های امام راحل فعالیت و انجام وظیفه می کند، گفت: هر هسته گزینش دارای ۵ تا ۷ عضومی باشد اما انبوهی از کارهای سخت را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه هسته های گزینش از سال ۶۱ به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) تشکیل شدند، اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۷ دستگاه اجرایی شامل استانداری ، قوه قضائیه، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد دارای هسته گزینش می باشند.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۶ نفر رابط از طرف هیات عالی گزینش در دستگاه های اجرایی وجود دارند که کار گزینش را انجام می‌دهند، افزود: در شش ماه امسال نیز حدود یک هزار پرونده بررسی شده است. به گفته وی در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده برای استخدام جدید و تبدیل وضعیت تشکیل و بررسی شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*