پیشگامان خراسان جنوبی  مغلوب برد سیر کرمان شد 

اعزام کونگ فوکاران قاینی  به رقابت های قهرمانی کشور

نماینده خراسان جنوبی از شهرستان قاین به رقابت های قهرمانی کونگ فو پسران کشور اعزام شد. آرمان علیزاده از شهرستان قاین امروز در وزن ۴۸ – کیلوگرم در تهران به مصاف حریفان خود می رود. همچنین محمد محمد نژاد ومحسن اعتمادیان از شهرستان قاین در مسابقات هنرهای فردی ورزش پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی کشور که با حضور ۲۰۰نفر به میزبانی کردستان برگزار می شود به رقابت می پردازند.

پیگیری رقابت های فوتبال جوانان استان در بیرجند

مسابقات فوتبال جوانان استان در بیرجند پیگیری شد. در این رقابت ها که با حضور ۶ تیم و به مدت ۵ روز در مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء (ص) شهیدسرحدی بیرجند برگزار می شود، تیم پیشگامان از سد تیم پیروزی گذشت و تیم توفان سرایان ۴بریک نوین نوفرست را شکست داد.همچنین تیم ایرانجوان از سد سرخپوشان گذشت.

اعزام تیم کاراته استان به رقابت های کشور

تیم کاراته خراسان جنوبی به رقابت های کشور در دو سبک وادوریو و شیتوریو کن شی کان اعزام شد. این رقابت ها  به میزبانی تهران برگزار می شود که ۳۴ کاراته کا از خراسان جنوبی به مصاف حریفان خود می روند.همچنین مسابقات کشوری سبک شیتوریو کن شی کان نیز با یک روز فاصله در استان البرز برگزار می شود که تیم خراسان جنوبی در این رقابت ها حضور دارد.

پیشگامان خراسان جنوبی  مغلوب برد سیر کرمان شد

تیم پیشگامان خراسان جنوبی در رقابت های لیگ دسته سه کشور در مقابل تیم بردسیر کرمان با نتیجه یک برصفر در دقیقه پایانی بازی را واگذار کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیرعامل باشگاه پیشگامان استان گفت: در اولین رقابت لیگ دسته سه کشور تیم پیشگامان خراسان جنوبی روز گذشته در زمین چمن شماره یک استادیوم آزادی بیرجند در مقابل تیم بردسیر کرمان بازی را واگذار کرد. خسروی افزود: به رغم بازی فنی و تکنیکی  تیم پیشگامان خراسان جنوبی و خلق موقعیت های خوب از سوی بازیکن آرش محمودی هافبک وسط و کسرائی بازیکن مهاجم تیم بر روی دروازه حریف نتیجه را واگذار کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از ورزشگاه آزادی را تماشاچیان فوتبال دوست بیرجند پر کرده بودند، افزود: براساس درخواست و تایید از سوی فدراسیون فوتبال مسابقه لیگ دسته سه کشور به میزبانی بیرجند در استادیوم آزادی که محل تمرین تیم پیشگامان است برگزار شد. خسروی تاکید کرد: ۴ داور این رقابت از خراسان جنوبی و ناظر این مسابقات از مشهد بوده است. به گفته وی  سرپرست این تیم چرخ کاران و مربیان خسرو ی و کسرائی بودند دومین بازی نماینده خراسان جنوبی هفته آینده برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*