فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی : امنیت در مرزهای استان پایدار است

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: با عنایت خداوند، بهره مندی از فرامین رهبر معظم انقلاب، هماهنگی موجود بین مسئولان و هوشیاری و آمادگی مرزبانان، امنیت در مرزهای استان پایدار است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

سرهنگ علی اصغر مسروری در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی نهبندان با اشاره به ۴۶۵ کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان، افزود: امروز با همکاری سایر نیرو های مسلح، این استان از پوشش امنیتی خوبی برخوردار بوده و در مرزهای استان اقدامات کنترلی و مراقبتی از مرزها افزایش یافته است. وی تاکید کرد: مرزبانان غیور استان همانند همه یاران خود در مجموعه مرزبانی تا پای جان گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند و تا آخرین نفس از حریم ولایت و کشور دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در سایه توجه و همکاری با مردم و مرزنشینان میسر است، یادآور شد: مرزبانی هم ضمن رعایت قانون، اجازه تضییع حقوق مرزنشینان را نمی دهد.  فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: این اطمینان خاطر را به مردم استان و ایران اسلامی می دهیم که وضعیت امنیت مرزهای خراسان جنوبی بسیار مطلوب است و هر گونه آمادگی در بدنه مرزبانی برای مقابله با دشمنان وجود دارد. سرهنگ مسروری افزود: ارتباط ما با مرزبانان لحظه ای است و مرزبانی برای معیشت در قالب طرح مردم یاری و آموزش های امنیت و قوانین و ضوابط مرزی در مرزها با اهالی مرزداران غیور استان و همچنین در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مرزداران با سازمانها و ارگان ها تعامل ویژه ای دارد. وی ادامه داد: در خصوص جذب نیرو از این پس اولویت بکارگیری نیرو در مرزبانی با جوانان ساکن مناطق مرزی خواهد بود و تلاش می شود از این جوانان که در نقاط مرزی ساکن هستند به عنوان نیرو در بدنه مرزبانی کشور و استان استخدام شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*